طراحی و راه‌اندازی درگاه‌های الکترونیکی پرداخت کمک‌های مردمی به نیازمندان باهدف توسعه مشارکت الکترونیکی خیران در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد استان زنجان و دسترسی آسان برای کمک به نیازمندان از اقدامات مهم این نهاد در حوزه مشارکت‌های مردمی است.
کد خبر: ۸۹۳۸۵۱۴
|
۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان بابیان اینکه اعتماد مردم به این نهاد بالاترین پشتیبان معنوی کمیته امداد در حوزه رسیدگی به جامعه هدف است، گفت: تلاش می‌کنیم با فعالیت اثربخش در حوزه خدمت‌رسانی به جامعه هدف، کارکردهای این نهاد موجب افزایش اعتماد مردم به اثربخش بودن خدمات کمیته امداد استان زنجان در حوزه توانمندسازی شود.

 هدایت صفری با اشاره به اینکه افزایش اعتماد در جامعه به اثربخشی خدمات کمیته امداد موجب اطمینان بخشی در اقشار مختلف برای مشارکت در برنامه‌های اجرایی این نهاد می‌شود، افزود: اطلاع‌رسانی شفاف و صحیح از خدمات ارائه‌شده به مددجویان تحت حمایت و تبیین نیازهای جامعه هدف در بخش‌های مختلف از رویکردهای مهم کمیته امداد استان زنجان درافزایش اعتماد خیران به این نهاد است.

وی در ادامه به اجرای طرح‌های مشارکتی مختلف بر اساس نیاز جامعه هدف کمیته امداد استان زنجان در طول سال به‌منظور زمینه‌سازی برای مشارکت خیران در برنامه‌های اجرایی این نهاد اشاره و اظهار داشت: رویکرد کمیته امداد استان زنجان در حوزه مشارکت‌های مردمی همگانی شدن فقرزدایی در جامعه و زمینه‌سازی برای مشارکت اقشار مختلف در برنامه‌های اجرایی این نهاد است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان  تصریح کرد: خیران با مشارکت در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد در کنار فراهم کردن زمینه خدمت‌رسانی به خانواده‌های تحت حمایت این نهاد به فیض خدمت به نیازمندان که از آموزه‌های مهم دینی است، می‌رسند.

هدایت صفری در ادامه از مشارکت 14 میلیارد و 984 میلیون تومانی خیران زنجانی در برنامه‌های اجرایی این نهاد در استان زنجان در شش‌ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: خیران زنجانی در قالب طرح‌های اکرام، محسنین، صدقه، زکات، جشن‌های عاطفه، نیکوکاری، برنامه‌های ماه رمضان و طرح‌های مبتنی بر نیاز مددجویان در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد استان زنجان در شش‌ماهه نخست امسال مشارکت کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه خیران زنجانی در قالب طرح‌های مختلف در شش‌ماهه نخست سال گذشته 9 میلیارد و 600 میلیون تومان مشارکت کرده‌اند، افزود: مشارکت خیران زنجانی در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد استان زنجان در شش‌ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 55 درصد افزایش داشته است.

صفری بابیان اینکه از مجموع مشارکت خیران در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد استان زنجان در شش‌ماهه نخست امسال، 9 میلیارد و 400 میلیون تومان در قالب کمک‌های نقدی بوده است، ادامه داد: خیران زنجانی همچنین سه میلیارد و 354 میلیون تومان نیز در قالب کمک‌های غیر نقدی در برنامه های اجرایی  کمیته امداد این استان در شش‌ماهه نخست امسال مشارکت کرده‌اند.

وی افزود: خیران زنجانی همچنین 2 میلیارد و 199 میلیون تومان در قالب برنامه‌های مراکز نیکوکاری در شش‌ماهه نخست امسال به نیازمندان این استان کمک کرده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه توسعه مشارکت خیران از طریق غیرحضوری  و الکترونیکی از برنامه‌های مهم این نهاد در حوزه مشارکت‌های مردمی است، گفت: خیران با پرداخت غیرحضوری و الکترونیکی کمک‌های خود به کمیته امداد استان زنجان زمینه لازم برای افزایش سرعت در خدمت‌رسانی به جامعه هدف و کاهش هزینه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی نیز می‌شوند.

وی ادامه داد: طراحی و راه‌اندازی درگاه‌های الکترونیکی پرداخت کمک‌های مردمی به نیازمندان باهدف توسعه مشارکت الکترونیکی خیران در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد استان زنجان و دسترسی آسان برای کمک به نیازمندان از اقدامات مهم این نهاد در حوزه مشارکت‌های مردمی است.

صفری در پایان با قدردانی از مشارکت مناسب خیران زنجانی در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد استان زنجان در شش‌ماهه نخست امسال گفت: خیران زنجانی می‌توانند از طریق دستگاه‌های خودپرداز همه بانک‌ها در سطح این استان ، نرم‌افزار سکه، سامانه پیامکی 8877 و شماره‌گیری #024*8877* در قالب طرح‌های مختلف به خانوارهای نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان کمک کنند.

 

ارسال نظرات