رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایجرود:
ترویج مواد مخدر در بین جوانان از توطئه‌های دشمنان است و فرهنگ پیشگیری و اطلاع‌رسانی در مورد آسیب‌های اجتماعی اعتیاد که در دستور کار برنامه‌های فرهنگی این اداره نیز می‌باشد نقش مهمی در آگاه‌سازی عموم مردم دارد.
کد خبر: ۸۹۳۸۴۷۲
|
۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایجرود گفت: دبیرستان دخترانه فاطمیه ایجرود، مدرسه شهید محمدی روستای جوقین، مدرسه حجاب روستای گلابر، پژوهش‌سرای دانش‌آموزی اشراق زرین‌آباد، مدرسه شهید شعبانی روستای ینگی‌کند جامع‌السرا و دبیرستان پسرانه امیرکبیر روستای اوچ‌تپه میزبان این نمایشگاه بود.

احسان پیشکاری افزود: ترویج مواد مخدر در بین جوانان از توطئه‌های دشمنان است و فرهنگ پیشگیری و اطلاع‌رسانی در مورد آسیب‌های اجتماعی اعتیاد که در دستور کار برنامه‌های فرهنگی این اداره نیز می‌باشد نقش مهمی در آگاه‌سازی عموم مردم دارد.

وی با اشاره به تاثیرگذاری استفاده از ابزارهای سمعی و بصری برای مخاطبان اظهار داشت: فرهنگ‌سازی جهت مبارزه با این پدیده شوم از اهداف برگزرای این نمایشگاه بوده تا جوانان و آینده‌سازان این سرزمین در محیطی سالم و عاری از اعتیاد پرورش یابند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایجرود تصریح کرد: اعتیاد به مواد مخدر یکی از معضلاتی است که خانواده‌ها بیشتر در معرض آسیب‌های آن هستند و این امر تلاش مضاعف دستگاه‌های فرهنگی برای گسترش فرهنگ سالم زیستن در جامعه را به ویژه در بین نسل جوان امروز می‌طلبد.

 گفتنی است، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایجرود در یک اقدام فرهنگی، ٣٥ تابلوی عکس آموزشی با رویکرد آگاه‌سازی والدین دانش‌آموزان با انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی و عواقب شوم آن به مناسبت هفته اولیا و مربیان در شش مدرسه این شهرستان به نمایش گذاشت.

 

ارسال نظرات