دوره آموزشی «حقوق شهروندی در نظام اداری» ویژه مدیران و کارشناسان در راستای تحقق منشور حقوق شهروندی ابلاغی از سوی رئیس جمهور و استاندار زنجان، این دوره های آموزشی برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۳۸۴۶۰
|
۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس مرکز برنامه ریزی، نوسازی و توسعه فناوری اطلاعات استانداری زنجان به برگزاری دوره های آموزشی تحت عنوان «منشور حقوق شهروندی» و «حقوق شهروندی در نظام اداری» که از دوره های مصوب وزرات کشور می باشد، اشاره کرد و گفت: این دوره های آموزشی ویژه مدیران و کارشناسان استانداری زنجان و در راستای تحقق منشور حقوق شهروندی، برگزار شد.

ولی اله ایمانی افزود: با توجه به بخشنامه سازمان امور اداری و استخدامی کشور و در راستای تحقق منشور حقوق شهروندی ابلاغی از سوی رئیس جمهور و استاندار زنجان، این دوره های آموزشی برگزار شد.

وی بر ضرورت آشنایی و ارتقاء سطح آگاهی کارشناسان و مدیران در زمینه تحقق منشور حقوق شهروندی تاکید کرد و اظهار داشت: دوره های آموزشی حضوری «منشور حقوق شهروندی» در مدت 6 ساعت در روزهای 25 و 27 مهر ماه برگزار شد. همچنین دوره آموزشی «حقوق شهروندی در نظام اداری» نیز در 8 ساعت و طی روزهای 2 و 4 آبان ماه با حضور دکتر طغرانگار برگزار خواهد شد.

رئیس مرکز برنامه ریزی، نوسازی و توسعه فناوری اطلاعات استانداری زنجان تصریح کرد: برای افرادی که در کلاس ها به صورت منظم حضور داشته و در آزمون پایانی نیز به صورت حضوری شرکت نمایند، گواهینامه آموزشی معتبر صادر خواهد شد.

ایمانی خاطر نشان کرد: آزمون مورد نظر به صورت حضوری در تاریخ 4 آبان ماه، پس از پایان کلاس ها در استانداری زنجان برگزار خواهد شد، همچنین مشابه دوره آموزشی مذکور، دوره هایی نیز به صورت مجازی و غیر حضوری برای کارکنان و کارشناسان فرمانداری و بخشداری های تابعه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: کسب حداقل نمره 60 از 100 نمره نهایی، برای صدور گواهینامه این دوره آموزشی الزامی است.

 

ارسال نظرات