خبرهای داغ:
سرهنگ چمن در مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جاجرم گفت: استراتژی دشمن جلوگیری از نفوذ انقلاب در کشورهای دیگر و از بین بردن تفکر انقلابی و در نهایت از بین بردن اسلام است.
کد خبر: ۸۹۳۸۲۸۵
|
۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱

 

به گزارش خبر گزاری بسیج ؛ مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جاجرم با حضور ائمه جمعه شهرهای جاجرم،سنخواست و شوقان، سرهنگ چمن جانشین فرماندهی سپاه جوادالائمه(ع) استان و معاون فرماندار و بخشدار مرکزی جاجرم، و دیگر مدیران و مسئولین استانی و شهرستانی در سالن جلسات سپاه شهرستان جاجرم برگزار شد.

سرهنگ چمن جانشین فرمانده سپاه جواد الائمه خراسان شمالی گفت: استراتژی دشمن جلوگیری از نفوذ انقلاب در کشورهای دیگر و از بین بردن تفکر انقلابی و در نهایت از بین بردن اسلام است، که از ابزار های مختلفی همچون تهاجم فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و تحریم کردن کشوراستفاده می کنند.

وی با تاکید بر این که دشمن شناسی در عرصه کنونی از دهه های قبل مهمتر است افزود: گفتمان استکبار ستیزی و گفتن مرگ بر آمریکا باید همیشه در بین آحاد کشور جاری و ساری باشد، و یکی از بهترین راه برای خنثی سازی اهداف دشمنان خدمت کردن به مردم است.

سرهنگ چمن با بیان اینکه تفکر انقلابی جغرافیا نمی شناسد ابراز داشت: سپاهی بودن و پاسدار بودن مختص ما سبز پوشان نیست همه مردم ایران پاسدار هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها