آخرين دستورالعملهاي توزيع سوخت جهت فروشندگی ها با فروشندگان روستائي، دفاتر ICT و مسئولين خرده فروشي هاي در منطقه زنجان هماهنگ و تبيين شد.
کد خبر: ۸۹۳۸۲۸۱
|
۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدير پخش فراورده های نفتی منطقه زنجان جلسه هماهنگي و تبيين دستورالعملها با فروشندگان روستائي،دفاتر ICT و مسئولين خرده فروشي هاي در منطقه ضمن تشكر از فروشندگان تابعه از بابت زحمات شبانه روزي در توزيع فراورده هاي نفتي در دور افتاده ترين و محرومترين نقاط استان ، تشكيل چنين جلساتي را زمينه ساز هماهنگي بين نواحي و فروشندگي هاي تابعه در امر توزيع سوخت برشمرده و ابلاغ دستورالعمل مربوط به شكستن حواله ها را زمينه ساز سهولت كار فروشندگان بر شمرد.

محمود آقامحمدیان افزود: رعايت قوانين و دستورالعمل ها جهت اجتناب از هر گونه مشكل در فعاليت فروشندگي ها ضروری می باشد.

در ادامه رئیس ناحيه مركزي شهرستان زنجان با برشمردن اهداف برگزاري جلسه بر ضرورت انجام راستي ازمائي ادوات كشاورزي در ناحيه مركزي با هدف احصاء مصرف كنندگان واقعي تاكيد نمود.

دشتیان با اشاره به اينكه از ابتداي سال 97 درخواست آن دسته از ادوات كشاورزي كه فرم 9 آنها به تائيد ناحيه نرسيده باشد، از فروشندگان حاضر در جلسه درخواست نمودند كه جهت جلوگيري از بروز مشكل براي سهميه بگيران نسبت به اطلاع رساني موضوع اقدام نمايند.  

مظفر مسئول نظارت و بازرسي شرکت نفت استان زنجان نيز با اشاره  به مفادي از ائين نامه رسيدگي به تخلف از قراردادهاي شركت از جمله آلودگي، گرانفروشي، هدر رفت فراورده بر ضرورت اهتمام فروشندگان جهت اجتناب از بروز تخلف در فعاليت خود تاكيد نمود.

گفتنی است، در ادامه جلسه فروشندگان حاضر در جلسه ابهامات و نظرات خود از جمله در مورد دستورالعمل مربوط به شكستن حواله ها را مطرح و پاسخ هاي مربوطه توسط مسئولين حاضر در جلسه ارائه شد.

 

ارسال نظرات