فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان از شهدای کردستان به عنوان مظهر صبر و استقامت نامبرد و اظهار داشت: خانواده‌های شهدا نیز با اشتیاق و درک عمیق و فداکاری و قبول کمبودهای نبود عزیزانشان از رزمندگان پشتیبانی و آنان را فارغ بال بیشتری برای مجاهدت در راه خدا ترغیب کردند.
کد خبر: ۸۹۳۸۲۵۱
|
۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار محمد‌حسین رجبی در جمع دست‌اندرکاران و اعضای کمیته‌های مربوط به کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان، گفت: امنیت و اقتدار امروز کشور از برکات ایثار و از خودگذشتگی شهدای گرانقدری است که در مسیر دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن بهترین راه را انتخاب و خود جاودانه شدند.

وی با بیان اینکه هرگونه اقدام و تلاش در راستای گرامیداشت شهدا یک کار فرهنگی است، ابراز داشت: کار برای شهدا به منزله کسب معنویت برای خودمان بوده و ارج نهادن به مقام شهدا موجب عزیز شدمان نزد خداوند می‌شود.

سردار رجبی بیان کرد: عزیز نگه داشتن یاد و خاطره شهدا پاداش اخروی دارد چراکه شهدا به گردن همه ما دین دارند و این مدیونی ربطی به حقیقی یا حقوقی بودن فرد ندارد.

فرمانده سپاه کردستان با تأکید بر اینکه انجام کار فرهنگی برای شهدا با مشارکت همه اقشار مردم، تأثیرگذاری بیشتری دارد، گفت: قدردانی از شهدا و شهدای زنده در کردستان یک ضرورت است که باید مورد توجه همه مردم و مسؤولان قرار گیرد.

وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای پیشمرگ مسلمان کرد، گفت: استان کردستان به عطر شهیدان معطر است؛ بیش از ۵ هزار و ۴۰۰ شهید از شهدای کشور متعلق به استان کردستان است که یک‌هزار نفر از این آمار را شهدای پیشمرگ مسلمان کرد تشکیل می‌دهند.

سردار رجبی از شهدای پیشمرگ مسلمان کرد به عنوان نماد و اسطوره صبر و استقامت نام برد و بیان کرد: خانواده شهدا با اشتیاق و درک عمیق و فداکاری و قبول کمبود‌های نبود عزیزانشان از رزمندگان پشتیبانی و آنان را فارغ بال بیشتری برای مجاهدت در راه خدا ترغیب کردند.

وی ضمن تاکید بر لزوم توجه به مستندسازی رشادت‌های شهدای کردستان، بیان کرد: کار‌های انجام شده تنها بخش کوچکی از جانفشانی‌های شهدا است و باید در این زمینه تمامی دستگاه‌ها و سازمان‌های مسئول و متولی امر وارد عمل شوند.

وی با اشاره به رشادت‌های مردم کردستان در دو جبهه مقابله با ضد انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، گفت: جبهه نبرد با رژیم بعث و دفاع از کُردستان در مقابل ایادی استکبار و گروهک‌های ضد انقلاب، کُردستان را از دیگر نقاط کشور متمایز و شایسته خدمت بیشتر قرار داده است.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات