افزایش ۷ برابری اعتبارات عمرانی دستگاه قضایی استان

اعتبارات عمرانی دستگاه قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد و ادارات زیرمجموعه آن بیش از ۷ برابر افزایش داشته است.
کد خبر: ۸۹۳۸۲۴۲
|
۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۲
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در نشستافزایش ۷ برابری اعتبارات عمرانی دستگاه قضایی استان شورای قضایی استان گفت: میزان اعتبارات عمرانی دستگاه قضایی استان و ادارات زیر مجموعه آن در سال 92 هفت میلیارد و 450 میلیون ریال بود که این رقم در سال 95 با هفت برابر رشد به 51 میلیارد ریال افزایش یافت و این امر نشان از تعامل خوب بین دستگاه اجرایی و دستگاه قضایی استان دارد.
آقای نوروزی به اعتبارات دادگستری استان در سفر رئیس جمهور به استان اشاره کرد و افزود: در این سفر 20 میلیارد ریال برای تجهیز مجموعه دادگستری استان تخصیص داده شد که این رقم در سفرهای ریاست جمهور به دیگر استانها بالاترین رقمی بوده که به دستگاه قضایی اختصاص داده شده است.
کشاورز مدیر کل امور اقتصادی و دارایی هم در این نشست گفت: سازمان بازرسی و اداره کل دادگستری استان به ترتیب 85 و 75 درصد از اموال خود را در سامانه صورت های مالی به ثبت رسانده اند که به این لحاظ مقامهای اول و دوم در میان دستگاهای اجرایی استان را به خود اختصاص داده اند.
رئیس کل داد گستری هم در این نشست ضمن تقدیر از همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی و اداره کل امور اقتصادی و دارایی با دستگاه قضایی گفت: ادارات زیر مجموعه دستگاه قضایی مانند سازمان زندانها، پزشکی قانونی و ثبت استاد و ملاک نیازمند همکاری و تخصیص اعتبات بیشتر برای تکمیل پروژهای عمرانی و تامین تجهیزات مورد نیاز هستند.
حجت الاسلام مزارعی هدف از برگزاری این جلسه را تقدیر از همراهی و عملکرد خوب سازمان مدیریت و برنامه ریزی و اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان دانست و افزود: ادارات زیر مجموعه دادگستری برای ارائه خدمات بهتر به مردم در شهرستان ها، نیازمند تخصیص اعتبار برای احداث ساختمان و محوطه سازی هستند.
در پایان این نشست رئیس کل دادگستری استان با اهدا لوح سپاس از همکاری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و مدیرکل امور اقتصادی و دارائی استان تقدیر کرد.
ارسال نظرات