حجت الاسلام پوربابایی:گاهی اوقات یک تصویر یا کلیپ می تواند در پاسداشت خون شهدا اهمیت داشته باشد و یا پخش همان تصویر و کلیپ در فضای مجازی پاسداشت خون شهداست .
کد خبر: ۸۹۳۸۲۳۱
|
۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، نشست اعتقادی، معنوی و اخلاقی، تربیت تعالی حوزه زینبیه ناحیه مرکزی با حضور اعضای شورا حوزه، فرماندهان و مسئولین نظارت پایگاه‌ها و سخنرانی " حجت الاسلام پور بابایی " در پایگاه نرگس این حوزه برگزار شد.
حجت الاسلام پور بابایی درابتدا سالروز ولادت امام باقر (ع) "به نقلی"تبریک گفته و اشاره‌ای به اعمال ماه صفرداشت و در ادامه گفت::بحث دوره تربیت تعالی هر دو ماه یکبار و در مورد سبک زندگی اسلامی است و اینکه تمامی اعضا شورا نمایندگی باید وظایف خود را دقیق بدانند و اجرا کنند.
وی در ادامه در مورد وظایف اعضا شورا نمایندگی توضیحاتی داد.
حجت الاسلام پور بابایی در پاسخ به سوال یکی از خواهران بسیجی مبنی بر اینکه" وظیفه ما در قبال شهدا و پاسداشت خون شهدا چیست " گفت:: وظیفه من بسیجی در قبال شهیدانی همچون "شهید حججی " این است که در هر کارو شغلی که هستم مثلا خانم خانه داری با تربیت درست فرزندان و رعایت شئونات اسلامی و یا یکی با نوشتن مقاله و گاهی اوقات یک تصویر یا کلیپ می‌تواند پیام و کار و اهمیت خیلی زیادی در پاسداشت خون شهدا داشته باشد و یا پخش همان تصویر و کلیپ در فضای مجازی پاسداشت خون شهداست.
حجت الاسلام پور بابایی در پایان حدیثی از پیامبر اکرم (ص) نقل کردند که پیامبر (ص) میفرمایند:" من نگران مردان امتم هستم که کسب علم و دانش را کنار بگذارند و به جمع کردن مال واموال دنیا بپردازند و نگران زنان امتم هستم که لباس نازک بپوشند و بسمت طلا و زیور آلات بروند.
ارسال نظرات