اسکان بیش از 7 هزار فرهنگی و غیرفرهنگی توسط ستاد اسکان نکا

مدیر آموزش و پرورش نکا از اسکان 7 هزار و 380 نفر فرهنگی و غیرفرهنگی توسط ستاد اسکان نکا در تابستان امسال خبر داد و گفت: هفت هزار و 353 فرهنگی و 27 نفر غیر فرهنگی در مدارس نکا در تابستان امسال اسکان یافتند.
کد خبر: ۸۹۳۸۲۰۱
|
۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مدیر آموزش و پرورش نکا از اسکان 7 هزار و 380 نفر فرهنگی و غیرفرهنگی توسط ستاد اسکان نکا در تابستان امسال خبر داد و گفت: هفت هزار و 353 فرهنگی و 27 نفر غیر فرهنگی در مدارس نکا در تابستان امسال اسکان یافتند.

وی اظهار کرد: این تعداد از افراد در 56 کلاس درس توسط 38 نفر فرهنگی سامان‌دهی شدند.

این مسؤول با اشاره به ایمن‌سازی و استانداردسازی مدارس شهرستان نکا افزود: در این بخش همه مدارس دولتی ما از سیستم ایمنی سوخت برخوردار هستند و مدارس غیردولتی ما در حال انجام برای ایمن‌سازی قرار دارند.

پالار ادامه داد: سال گذشته برای شوفاژ‌کشی مدارس شهرستان 800 میلیون تومان هزینه شد و امسال هم 5 مدرسه در دستور کار قرار گرفت و اجرایی شد.

وی با اشاره به سامان‌دهی سرویس مدارس هم گفت: از سال گذشته کمیته نظارت بر سرویس مدارس با قوت برای سامان‌دهی سرویس‌ها وارد عمل شده است و اینکه سرویس مدارس به عنوان یک کلاس درس است؛ برای رانندگان تشریح شد.

مدیر آموزش و پرورش نکا با بیان اینکه سال گذشته تنها دو مورد گزارش از سرویس مدارس گزارش شده است؛ خاطر نشان کرد: این دو مورد گزارش هم مربوط به سرویس مدارسی بوده است که ثبت در شرکت نبودند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار