سردار پاشا محمدی گفت: بسیج،الگويي ساخته شده توسط انقلاب است و مي تواند راه انقلاب را در زمينه تحول بخشيدن به جان و نفوس انسانها تداوم بخشد.
کد خبر: ۸۹۳۸۱۹۸
|
۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹

سردار علی پاشا محمدی رئیس سازمان بسیج عشایری در گفت و گو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه بسيجيان مي توانند اسوه هاي انقلاب، اسلام و مكتب باشند و در پرورش انسانها تأثير عملي و مثبت داشته باشند، گفت: بسیجیان مي توانند در تقويت اراده ديگران و در برانگيختن حس اعتماد به نفس و اتكاء به خويشتن در ديگران مؤثر باشند و در تربيت نسلي قوي، با اراده و مصمم، نقش بسزايي داشته باشند منوط به اين كه از نقش خود آگاه بوده و عملاً زمينه چنين رسالت مهمي را فراهم سازند.


وی ادامه داد: بسیجیان مي توانند عملاً درسهاي مختلفي از عشق و ايثار، استقامت و معنويت و اخلاق و... را به جامعه بياموزند و از اين نظر، اسوه اي عملي براي همه قرار گيرند.


سردار پاشا محمدی با بیان اینکه بسیج،الگويي ساخته شده توسط انقلاب است و مي تواند راه انقلاب را در زمينه تحول بخشيدن به جان و نفوس انسانها تداوم بخشد، خاطر نشان کرد:بسيجيان با خودسازي و تقويت اراده خويش، حضور در صحنه هاي مختلف، زدودن يأس و نوميدي و نهراسيدن از مشكلات، مي توانند افرادي مؤثر در خدمت جامعه و انقلاب باشند.

ارسال نظرات