مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا:

امریکا مردمی بودن سپاه را برنمی تابد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در جمع پایوران سپاه جلفا گفت: تاثیر گذاری سپاه پاسداران، قدرت و انسجامی که در کشور وجود دارد و برخورداری سپاه از حمایت های مردمی چیزی است که آمریکا آن را تحمل نمی کند.
کد خبر: ۸۹۳۸۱۸۹
|
۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدتقی صمددوخت افزود: امریکا از همان اوایل پیروزی انقلاب به دنبال این نبود که ما نسبت به توسعه، پیشرفت و حفظ استقلال‌مان موفق باشیم بلکه همیشه در پی محدود کردن بوده که این نشانه خوی استکباری آامریکاست.

وی اظهار داشت: کما اینکه شاهد بودیم در رابطه با جمهوری اسلامی ایران ابتدا به اعمال تحریم‌های ظالمانه پرداختند و سپس وارد فاز مذاکره شدند، در طول مذاکرات نیز مشاهده کردیم که هربار امریکایی‌ها در این مذاکرات به خواسته‌های خود می‌رسیدند دست به بازی جدیدی زدند.

حجت الاسلام محمدتقی صمددوخت ادامه داد: این نوع رفتار همان حیله و نیرنگی است که این کشور بار‌ها برای دستیابی به خواسته‌های خود در این مذاکرات به آن دست زده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در پایان سخنانش یادآور شد: هر گاه در مذاکرات طرف ایرانی از خود نرمش نشان داده امریکایی‌ها مواضع سخت گیرانه‌ای اتخاذ کرده است، در واقع زمانی که این کشور یک سنگر را فتح کرد به دنبال فتح سنگرهای بعدی بود تا طرف مقابل را تحت سخت‌ترین فشار‌ها قرار دهد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار