مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شبستر در نشست معرفتی و بصیرت افزایی کارکنان این ناحیه، گفت: از زیباترین عناصر و شاخص های موفقیت و پیروزی در هر جامعه همدلی، هم زبانی و اتحاد است که برکات آن جامعه انسانی می تواند به آرمان های والای خود نزدیک شود.
کد خبر: ۸۹۳۸۱۸۶
|
۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رجب احمدی  افزود:  وحدت  بستری مناسب  برای دستیابی به یک جامعه ایدال و اسلامی است و با وجود همدلی، وفاق و یکپارچگی درد و رنج و آلام اجتماعی بهبود یافته و استعدادهای اخلاقی و معنوی شکوفا شده و به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به آیه ای از قرآن در خصوص عوامل تحکیم همدلی و هم زبانی در جامعه گفت: از مهم ترین شاخص های ایجاد کننده همدلی و همگرایی، ایمان به خداوند متعال است بنابراین  قلبه ا در پرتو باور به وحدانیت خدای متعال با یکدیگر انس و الفت می گیرند و اختلافات ظاهری ترمیم می شود.

 حجت السلام احمدی  اسلام را محور وحدت و همدلی اجتماعی حول محور توحید دانست و اظهارداشت: همدلی و انسجام اجتماعی است یک اصل مشترک در بین تمام فرق و ادیان آسمانی است که دل های مسلمانان را در سراسر جهان به همدیگر پیوند می دهد بنابراین همواره باید به این ریسمان الهی چنگ بزنیم.

مسئول نمایندگی  ولی فقیه در سپاه شبستر خاطرنشان کرد: با وحدت و همدلی می توانیم زمینه های شکوفایی ظرفیت های  انسانی و معنوی درسطح گسترده بسیج را فراهم کرده و شاهد رشد چشمگیر برنامه های فرهنگی و اجتماعی باشیم و به تهدیدات دشمن درحوزه جنگ نرم غلبه کنیم چراکه بسیج سنگر اخلاص و معنویت است و با آن می توانیم آحاد جامعه را به اهداف اسلامی سوق بدهیم.

 

ارسال نظرات