در ماه صفر مراسم خطبه خوانی حضرت زینب(س) در کوهبنان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۳۸۱۵۹
|
۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان کرمان، مراسم خطبه‌خوانی حضرت زینب(س) در شهرستان کوهبنان با حضور امام جمعه و جمعی از مسؤولان، فرماندهان نظامی و انتظامی و بسیجیان شهرستان کوهبنان همراه با مداحی و مرثیه‌سرایی برگزار شد.


حجت‌الاسلام مهدی فقیهی مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان در این مراسم اظهار داشت: از جمله ویژگی‌های امت اسلامی بر سایر امت‌ها، گریه کردن بر مصائب اباعبدالله‌الحسین (ع) است و در حقیقت اگر با اخلاص و عمل صالح همراه شود با ارزش است.

وی خاطرنشان کرد: اگر کلام و بیان فصیح و قاطع حضرت زینب (س)  نبود، قطعا امروز نامی از کربلا و حادثه عاشورا نبود.، اشک ریختن و گریه کردن محض ارزشمند نیست، بلکه باید با خوب عمل کردن، رفتار و بیان خودمان از فرهنگ باارزش عاشورا حفاظت کنیم، چون هنوز ندای اباعبدالله‌الحسین (ع) به گوش می‌رسد که طلب یاری دارد.

فقیهی بیان داشت: بانوان جامعه ما می‌توانند زینب‌گونه از حجاب، عفاف و حیا پاسداری کنند و همگان باید امام مظلوم و غریب خود حضرت ولی عصر (عج) را یاری کنیم تا زمینه ظهور را رقم بزنیم.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه کوهبنان ابراز داشت: دشمن از پرچم سرخ حسینی و پرچم سبز مهدوی به شدت وحشت دارد، لذا تمام توان خود را به کار بسته تا به مبارزه با اسلام و مسلمانان بپردازد.

وی ادامه داد: به برکت انقلاب اسلامی، قدرت ولایت و رهبری و حضور مردم در صحنه، دشمنان در هر حربه‌ای با شکست مواجه شدند، لذا امروز با تهدیدها، تحریم و تهاجم فرهنگی قصد دارند به نیت شوم خود برسند.

فقیهی تاکید کرد: امروز با الگوگیری از ایران اسلامی شاهد خیزش و بیداری اسلامی و تشکیل گروه‌های مقاومت در بسیاری از نقاط جهان هستیم که خود سدی محکم در برابر استکبار جهانی و حامیان آنان خواهد بود.

ارسال نظرات