ابراهیمی تصریح کرد: همه ساله اجلاسیه نماز در سطح ملی برگزار که امسال بیست و ششمین اجلاس نماز با موضوع "نماز و فضای مجازی" اواخر آذرماه درهرمزگان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۳۸۱۴۲
|
۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام عباس‌علی ابراهیمی در جلسه هم اندیشی با اصحاب رسانه مازندران با عنوان نماز و فضای مجازی، اظهار داشت: نماز از واجبات دین است که بسیاری از مصائب، چالش‌ها و مشکلات جامعه با اهمیت دادن به نماز رفع می‌شود.

وی افزود: ستاد اقامه نماز تنها متولی نماز نیست بلکه همه ما مسئول بوده و در هر سنگری باید برای ترویج و اهمیت اجرای آن تلاش کنیم.

ابراهیمی تصریح کرد: همه ساله اجلاسیه نماز در سطح ملی برگزار که امسال بیست و ششمین اجلاس نماز با موضوع "نماز و فضای مجازی" اواخر آذرماه درهرمزگان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: پیش اجلاسیه این همایش نیز در استان‌ها برگزار که مقالات، جلسات و همایش‌ها برگزار و سومین اجلاسیه استانی هشتم آذر نیز برگزار می‌شود.

ابراهیمی گفت: عنوان همایش نماز امسال نماز و فضای مجازی بوده که اهمیت این موضوع بدان جهت است که امروز فضای مجازی مورد توجه همگان است و جایگاهی غیرقابل انکار در خانواده دارد که باید از این فضا جهت توسعه و فرهنگ‌سازی نماز استفاده شود.

وی بیان کرد: ستاد اقامه نماز در زمینه‌های فرهنگی، آموزشی ونظارت و ارزیابی فعالیت کرده و برای 96 دستگاه فعالیت‌های نماز را تشریح و دستگاه‌های برتر تشویق می‌شوند.

دبیر ستاد اقامه نماز مازندران بیان داشت: پیش اجلاسیه نماز، هشتم آذرماه در استان برگزار که اصحاب رسانه با استفاده از فضای خبری خود می‌توانند حساس‌سازی، تشویق فضای مجازی، جریان‌سازی و برنامه ارائه کنند تا بتوانیم اجلاسیه را به نحو درست اجرا کنیم.

وی افزود: در سطح استان 200 نفر به عنوان یاوران نماز از اقشار مختلف تشکیل شده و از ظرفیت مدیران کانال‌ها و شبکه‌های اجتماعی پرمخاطب، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری، خیران مسجدساز، سمن‌ها و تشکل های مردم نهاد، صاحب نظران، مدیران و اعضای اتاق فکر موسسات و شرکت‌های دانش بنیان در فضای مجازی، مراکز آموزشی، دانشگاه‌ها استفاده می‌شود.

دبیر ستاد اقامه نماز مازندران خاطرنشان کرد: تلاش داریم از ظرفیت نخبگان فضای مجازی جهت ساخت استیکر، پادکست،گیف و اپیلیکشن در جهت فرهنگ‌سازی نماز در جامعه استفاده کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها