واگذاری زمین شهرکهای صنعتی مازندران برای اشتغال مددجویان کمیته امداد و بهزیستی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: این شرکت آمادگی دارد تا به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی زمین برای ایجاد کارگاه صنعتی واگذار کند.
کد خبر: ۸۹۳۸۱۳۲
|
۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، ربیع فلاح جلودار در حاشیه بازدید از واحد تولیدی حلاوت در شهرک صنعتی نکا، اظهار داشت: تحقق اقتصاد مقاومتی با تقویت تولید و رفع موانع و مشکلات تولیدکنندگان، صنعتگران و سرمایه گذاران صورت خواهد پذیرفت.

وی افزود: همه دستگاه‌های اجرایی باید از فرصت بدست آمده برای کاهش دغدغه تولیدکنندگان استفاده کنند.

فلاح بیان داشت: شهرک صنعتی نکاء به دلیل مکان یابی مناسب بستر لازم برای سرمایه گذاری را داراست. افزایش تولید،توسعه صادرات موجب رونق تولید و اشتغال در استان خواهد شد.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران  نیز گفت: واحد تولیدی حلاوت یکی از تولیدکنندگان برتر استان با سرمایه‌گذاری 38 میلیارد ریال و اشتغال 85 نفری در زمینه صنایع غذایی فعالیت می کند که محصولات لبنی واحد به کشورهای همسایه صادرات می‌شود.

سید مصطفی موسوی، از  افزایش 1053 هکتاری زمین در شهرک صنعتی استان در دولت تدبیر و امید خبر داد و گفت: رفع مشکلات زیرساختی شهرک و نواحی صنعتی و رسیدگی به دغدغه‌های واحدهای تولیدی از اولویت‌های کاری شرکت شهرک‌های صنعتی است.

وی با اشاره به استقرار دو واحد صنفی برنج و بنکداران آمل و یک واحد صنفی آهن آلات در بهشهر، گفت: یکی از اقدامات جدید سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران،  ایجاد شهرک‌های صنعتی است که مازندران یکی از استان‌های پیشتاز در زمینه استقرار واحدهای صنفی است.

موسوی بیان داشت: در دولت تدبیر و امید و با پیگیری‌های بعمل آمده 1053 هکتار به وسعت شهرک‌های صنعتی استان اضافه شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران نیز گفت: این شرکت آمادگی دارد تا به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی زمین برای ایجاد کارگاه صنعتی واگذار کند.

موسوی با بیان اینکه زمین‌ها با متراژ 200 متر مربع به ارزش 200 میلیون ریال به مددجویان روستانشین این نهاد که قصد اجرای طرح به کارگاه صنعتی دارند، واگذار خواهد شد، افزود: با توجه به محرومیت این افراد در زمان واگذاری زمین 40 میلیون ریال از آنان دریافت و بقیه به صورت اقساط دریافت می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با اشاره به وجود 40 شهرک و ناحیه صنعتی در استان، بیان داشت: اگر مددجویان چند روستا به دنبال ایجاد مجتمع‌های صنعتی باشند نیز می توانند از مزیت واگذاری زمین در نواحی و شهرکهای صنعتی استان بهره مند شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار