در دبیرستان نمونه دولتی شهید باهنر هشترود؛

آغاز المپیاد ورزشی چهارهزار دانش آموز هشترودی در 60مدرسه

چهارهزار دانش آموزدختر و پسر هشترودی در 60 مدرسه در همه رشته های ورزشی المپاد ورزشی را آغاز کردند.
کد خبر: ۸۹۳۸۰۸۵
|
۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، فرماندار هشترود در افتتاحیه المپیاد ورزشی مدارس که به عنوان پایلوت در دبیرستان نمونه دولتی شهید باهنر هشترود برگزار شد گفت: هشترود رتبه نخست سرانه فضای ورزشی در استان را دارد.

وی با اشاره به اینکه سرانه فضای ورزشی هشترود یک متر و ۱۶ سانتی متر است افزود: ساخت اماکن ورزشی در روستاها از این پس در اولویت قرار خواهد گرفت.

مستفید ورزش را ضامن سلامتی افراد جامعه برشمرد و اظهارداشت: ورزش در جامعه از اهمیت خاصی برخوردار بوده و ضامن سلامتی افراد جامعه است.

وی اضافه کرد: ایجاد نشاط و شادابی دربین دانش آموزان لازم وضروری بوده وبایستی دراین مسیر گامهای موثر برداشته شود.

آغاز المپیاد ورزشی چهارهزار دانش آموز هشترودی در 60مدرسه

مستفید با اشاره به فراگیرشدن فضاهای مجازی اظهارداشت: متاسفانه آن طور که باید از فضاهای مجازی و شبکه های اجتماعی استفاده نمی شود بلکه اکثرجوانان و نوجوانان اکثر وقت خود را بیهوده در این فضاها سپری کرده و از ورزش و کتابخوانی و کارهای پرثمر دیگر غافل می مانند.

فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش هشترود در ادامه تاکید کرد: انتظار می رود  مدارس هشترود برنامه ریزی خوب و موثر در جهت تعلیم و تربیت، ورزش وسلامتی جسم و روح دانش آموزان پی ریزی کنند تا در آینده شاهد جامعه بانشاط باشیم.

بهمن اقدمی مدیر آموزش و پرورش هشترود نیز از ساخت چمن مصنوعی در محوطه مدرسه ابن سینا با هزینه ای بالغ بر1 میلیارد و 200 میلیون ریال خبر داد .

وی گفت: المپیادهای ورزشی یکی از سندهای بالادست سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است و برگزاری المپادهای ورزشی درون مدرسه ای , آینده ورزش و سلامت کشور را تضمین می کند.ِ

اقدمی توسعه فرهنگ مشارکت در فعالیت های ورزشی, تامین سلامت جسمی و روحی دانش آموزان, افزایش نشاط و شادابی در محیط های آموزشی , ترویج نهضت داوطلبی و ارتقای سلامت دانش آموزان را مهم ترین اهداف المپاد ورزشی درون مدرسه ای دانست.

وی ادامه داد: این المپیاد ورزشی بر اساس سیاست های مدرسه محوری و سند تحول بنیادین توسعه ورزش همگانی و قهرمانی با هدف ایجاد نشاط شادابی در بین دانش آموزان برگزار می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار