مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قرچک:

تنها دو قطبی موجود در کشور، تقابل انقلاب اسلامی و استکبار است

خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قرچک با بیان اینکه دشمن در حوزه عملیات روانی و رسانه به دنبال تصویر سازی دوگانگی و دو صدایی در درون نظام جمهوری اسلامی است، گفت: آنها بر این باورند که یک صدا به ایستادگی مقاومت بر اصول و صدایی دیگر به دنبال سازش است.
کد خبر: ۸۹۳۸۰۷۷
|
۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۹

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام حسین عبدالله پور پیش از ظهر امروز در حسینیه شهدای این شهرستان با اشاره به هشدارهای رهبری و توصیه ایشان به وحدت، همدلی و انسجام، افزود: دوقطبی دروغین و کاذب را در رادیوها و تلویزیون‌ها و رسانه‌های گوناگون تبلیغ می کنند یعنی دو دستگی‌ که با همدیگر دشمن هستند و علیه هم تلاش می کنند.

وی اضافه کرد: تنها دو قطبی موجود در کشور، دو قطبی انقلاب و استکبار است که تفاله‌های بازمانده‌ی دوران غلبه استکبار و رهروان آنها با انقلاب مخالفند اما قاطبه‌ ملّت ایران، انقلابی، علاقه‌مند به نظام اسلامی، عاشق امام و خاطرات امام هستند.

وی با ابراز اینکه باید هوشمندانه سناریوهای نظام سلطه و صهیونیسم را پیش بینی و خنثی کرد، افزود: امروز همگان از هرچه بر هم زننده وحدت ملی و اتحاد و همدلی است بر حذر باشند.

وی با اشاره به سفارشات رهبر معظم انقلاب به مسؤولان، سیاسیّون و شخصیّت‌های سیاسی تأکید کرد: باید مراقب بود آنچه خواست دشمن است انجام نگیرد.

وی با اشاره به طرح تروریستی خواندن سپاه پاسداران، تصریح کرد: دشمن با تحریم این نهاد پاک و مقدس نظام اسلامی موجودیت جمهوری اسلامی ایران را نشانه گرفته است چرا که با توجه به فرموده امام راحل موجودیت جمهوری اسلامی در گروی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

وی مطرح کرد: ملت شهید پرور ایران اسلامی و مسؤولان دلسوز نظام یک صدا به حمایت از این نهاد مقدس و جهادگر و انقلابی در همه عرصه ها به پا خواستند و بار دیگر نقشه شوم دشمنان انقلاب را نقش بر آب کردند.

وی با برشمردن اوصاف نیروهای انقلابی، آنها را مصمم، بصیر، مقاوم، سازش ناپذیر، استکبار ستیز، معتهد به انقلاب، ارزشها و اسلام ناب دانست و گفت: آنهایی که می گویند تندرو، منظورشان کسانی است که در راه انقلاب مصمّم‌تر و پایدارترند؛ حزب‌اللّهی‌ها را می گویند تندرو، میانه‌رو هم کسی است که در مقابل آنها تسلیم باشد.

وی در پایان با اعلام اینکه در ملّت ایران هیچ‌کس طرف‌دار وابستگی به دشمن نیست؛ اظهار داشت: گاهی غفلت می شود، لغزش به‌وجود می‌آید واشتباه می شود امّا قاطبه ملت طرف‌دار و دنباله‌روِ انقلابند/#

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار