خبرهای داغ:
مدیرفنی، عمرانی بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) همدان خبر داد
مدیرفنی، عمرانی بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) همدان از توزیع بیش از 300 بسته حمایتی، معیشتی، البسه و لوازم التحریر توسط بسیج سازندگی سپه انصارالحسین(ع) در استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۳۷۹۸۹
|
۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵

توزیع بیش از 300 بسته حمایتی و معیشتی در استان همدانعلی‌اصغر رحیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان از توزیع بسته‌های حمایتی، معیشتی، البسه، لوازم التحریر و جهیزیه توسط بسیج سازندگی استان خبر داد و بیان داشت: امسال به لطف خداوند موفق شدیم علاوه بر اعتبارات عمرانی، اعتباری را نیز در زمینه‎های حمایتی و غیرعمرانی جذب کنیم.

وی با اشاره به تخصیص اعتبار 100 میلیون تومانی در زمینه فعالیت‌های محرومیت‌زدایی اظهار داشت: با همکاری مسئولین بسیج سازندگی شهرستان‌ها و گروه‌های جهادی، بیش از 300 خانواده مستحق و نیازمند برای حمایت و برخورداری از طرح محرومیت زدایی بسیج سازندگی شناسایی شدند.

مدیرفنی، عمرانی بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) همدان خاطرنشان کرد: در راستای حمایت از زوج‌های جوانی که در آستانه ازدواج قرار داشته اما به دلیل مشکلاتی از قبیل عدم توان تهیه جهیزیه موفق به این امر نمی‌شوند نیز اقدام به توزیع 7 سری جهیزیه شامل، یخچال، تلویزیون، فرش،ماشینن لباسشویی، سرویس غذاخوری و پذیرایی و ... کرد‌ه‌ایم.

وی یادآور شد: در تهیه جهیزیه همدلی و همکاری صورت گرفته بسیار چشمگیر بود به نحوی که ما توانستیم با حداقل هزینه، کامل‌ترین و با کیفیت‌ترین جهیزیه را تهیه و در اختیار این عزیزان قرار دهیم.

رحیمی تصریح کرد: با تخصیص مرحله دوم اعتبارات بخش غیرعمرانی، مرحله دوم حمایت های خود از خانواده های مستحق و نیازمند را آغاز خواهیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات