خبرهای داغ:
استاد حوزه علمیه قم عنوان کرد

امروز خطر اعتزالی‌ها در کمین اسلام ناب محمدی و انقلاب اسلامی

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه امروز نیز خطر اعتزالی‌ها در کمین اسلام ناب محمدی و انقلاب اسلامی است، گفت: آنها کسانی هستند که با شعارهای زیبا و فریبنده و با نقاب‌های گوناگون عوام پسند به دنبال ترویج فرهنگ استکباری و زدودن روحیه انقلابی و اسلامی هستند.
کد خبر: ۸۹۳۷۹۵۴
|
۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰

امروز خطر اعتزالی‌ها در کمین اسلام ناب محمدی و انقلاب اسلامیبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام ربیعی در تیپ 32 انصارالحسین(ع) همدان با تشریح جریانات انحرافی عهد امام حسین(ع) بیان داشت: جریان اموی، اعتزالی و بیعت شکنان، سه طیف شکننده قیام حضرت سیدالشهدا(ع) بودند.

وی اظهار داشت: جریان اموی یک جریان ثروت‌اندوز برانداز بود و به قصد نابودی اساس اسلام به رویارویی با حضرت پرداخت، بنابراین امام حسین(ع) برای نجات اصل اسلام و جلوگیری از نابودی دین در برابر آنها ایستاد و قیام کرد.

این استاد حوزه و دانشگاه در ادامه جریانات اعتزالی یا اعتدالی را خطرناک‌تر از جریان اموی دانست و گفت: یکی از علل آن نیروهای فکری این جریان بودند که از خواص جامعه و صحابه رسول خدا(ص) بودند، بنابراین در انحراف و گمراهی مردم نقش اصلی را همین‌ها ایفا کردند.

وی افزود: این جریان با حربه نفوذ توانست در بدنه حاکمیت دولت اسلامی رخنه کرده و با دگرگونی افکار بخش عظیمی از جامعه را از سپاه امام حسین(ع) جدا سازد.

ربیعی بیان داشت: ضرر اصلی این جریان پرخطر، سوق دادن مردم به روحیه غیر انقلابی ست و اینکه به بهانه واهی، حکم ولی زمان را توجیه کرده و با چهره نفاق اسلام‌گرایانه خود، انگیزه‌های خود را مخفی نگه می‌دارند تا با سرعت بیشتری مردم را فریب داده و از ولایت جدا کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات