خبرهای داغ:
معاونت فرهنگی تذهیب حوزه علمیه مطرح کرد
معاونت فرهنگی تذهیب حوزه علمیه حضرت زینب کبری(س) را آیینه تمام نمای یک زن واقعی و کامل دانست و گفت: حضرت زینب کبری (س) بانویی که ن کمتر نظیرش را در عالم می‌توان دید.
کد خبر: ۸۹۳۷۹۳۷
|
۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸

حضرت زینب(س) آیینه تمام نمای یک زن واقعی و کاملبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت الاسلام سیداحمد علوی اصل در مراسم خطبه خوانی حضرت زینب(س) حوزه حضرت زینب (س) شهرستان نهاوند بیان داشت: همه ائمه اطهار(ع) از امام حسین (ع) هستند و خداوند متعال نیز شفا را در تربت آن حضرت قرار داد و شفای تمام امراض به جز مرگ است.

وی افزود: دعاهای مستجاب نشده در زیر گنبد حضرت حسین بن علی(ع) به اجابت خواهد رسید و اگر قطره ای اشک برای امام حسین بن علی(ع) ریخته شود آتش جهنم بر گریه کننده حرام و بهشت بر او واجب خواهد شد .

معاونت فرهنگی تذهیب حوزه علمیه در ادامه با توجه به اینکه امام حسین(ع) با ریختن خون خود اسلام را زنده کرد، گفت: اگر زینب کبری(س) نبود دختران رسول خدا (ص) به کنیزی می رفتند و امام سجاد(ع) نیز به شهادت می رسیدند و از ماجرای کربلای چیزی باقی نمی ماند تا به نسل ما برسد و خون حسین بن علی(ع ) و یاران باوفایشان پایمال می‌شد بنابراین حضرت زینب کبری(س) در مقابل تبلیغات سوء و بد بنی امیه ایستادگی کرد و تبلیغات آنها را از بین برد .

وی حضرت زینب کبری(س) را آیینه تمام نمای یک زن واقعی و کامل دانست و گفت: حضرت زینب کبری (س) بانویی که ن کمتر نظیرش را در عالم می‌توان دید.

وی خاطرنشان کرد: ایشان بانویی بودند عالی‌ترین نمونه‌ای از شهامت و دلیری، دانش و بینش و وظیفه‌ای از وظایف گوناگون اجتماعی را که به عهده گرفت، به خوبی انجام داد تا اسلام برای همیشه زنده بماند .

انتهای پیام/

ارسال نظرات