فرمانده سپاه جم گفت: مردم از مدیران ادارات به شدت گلایه دارند و این عدم حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و ادارات جم در برنامه های فرهنگی از جمله یادواره شهدا، سبب شده تا مردم از مدیران ناراضی باشند.
کد خبر: ۸۹۳۷۹۱۳
|
۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۱

  به گزارش خبرگزاری بسیج ازجم ، عبدالرضا ریزی در نشست با مسوولان شهرستان جم با تقدیر از نگاه مثبت فرماندار جم به حوزه فرهنگی اظهار داشت: فرماندار جم یک فرد انقلابی است که در تمامی برنامه‌های هفته دفاع مقدس و یادواره‌های شهدا، حضوری فعال دارد.

وی افزود: در هفته دفاع مقدس با حمایت‌های فرماندار شهرستان جم و همراهی‌های امام جمعه این شهر، برنامه‌ها با کیفیت خوبی در سطح شهرستان برگزار شد و امیدواریم در هفته بسیج نیز بتوانیم برنامه‌ها و مراسم‌های باشکوه‌تری برگزار کنیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) شهرستان جم با انتقاد از مسوولان ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان جم تصریح کرد: متاسفانه مدیران ادارات دولتی شهرستان جم در برنامه‌های سپاه و بسیج حاضر نمی‌شوند و یا حضور خیلی کم‌رنگی در برنامه‌های فرهنگی شهرستان دارند.

ریزی ادامه داد: مردم از مدیران ادارات به شدت گلایه دارند و این عدم حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و ادارات جم در برنامه های فرهنگی که به همت سپاه و بسیج برگزار می شود سبب شده تا مردم از مدیران نارضایتی داشته باشند.

ریزی اضافه کرد: خیلی از برنامه های بسیج در هفته دفاع مقدس مجری آن برخی ادارات بودند که رئیس آن ادارات حتی برای تجلیل از رزمندگان خود حاضر به شرکت در جلسه نمی‌شدند.

فرمانده سپاه شهرستان جم تاکید کرد: فرماندار جم به همراه معاونین و امام جمعه این شهر همیشه به مجموعه سپاه و بسیجان لطف داشته و در برنامه‌ها حضور فعالی دارند که از آن‌ها تقدیر می‌کنم.

وی با اشاره به این که در زمان کنونی مدیران ادارات با آرامش پشت میز ریاست تکیه زده و هیچ دلهره‌ای ندارند، یادآور شد: اگر شهیدان، رزمندگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس نبودند الان میزی هم وجود نداشت تا مسوولین به این راحتی و در آرامش پشت آن قرار بگیرند.

ریزی بیان کرد:  آرامش کنونی کشور به دلیل رشادت‌ها، جان فشانی‌ها، زحمات و تلاش جوانانی است که با وجود سن کم از کشور دفاع کردند  و حضور در یادواره شهدا و دیگر برنامه‌ها کمترین کاری است که مسوولان و مدیران می‌توانند در قبال آنها انجام دهند و راه آنها را زنده نگه دارند.

وی تاکید کرد: مردم از مدیران گلایه دارند و حضور کم رنگ مسوولان در برنامه‌های شهدا قابل پذیرش نیست.

انتهای خبر/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها