خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام حسن(ع) گفت: صراحت مواضع ما در عرصه بین الملل، نه فقط دفاع از حقوق ملت ایران، بلکه دفاع از حقوق همه مظلومان عالم است.
کد خبر: ۸۹۳۷۹۱۲
|
۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳

حجت الاسلام مهدی مهدی جو مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین با اشاره به اتفاقات سیاسی در منطقه و آسیا بیان کرد: یکی از حربه های نظام سلطه جهانی برای انجام هرگونه تحرک که ممکن است موج های اجتماعی بزرگی را در جوامع جهانی ایجاد کند، مقدمه سازی در قالب چندین مرحله فعالیت است.
وی گفت: گاهی برای رقم زدن یک اتفاق بزرگ و آماده کردن اذهان جهانی، از ترفندهای گوناگون همچون نمایش فیلم در آن زمینه استفاده می کنند و یا برای موجه کردن فعالیت افراد خاص، از مراسماتی همچون اهدا جایزه نوبل استفاده می کنند.
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) اظهار کرد: از مهمترین اتفاقات پیش آمده طی هفته های اخیر که همچنان نیز ادامه دارد نسل کشی مسلمانان میانمار است. اما چیزی که مهمتر از اهدا جایزه نوبل به رهبر میانمار است، نوع عکس العمل جامعه جهانی نسبت به این رفتار غیر انسانی است.
حجت الاسلام مهدی جو افزود: نکته قابل توجه حمایت جامعه جهانی از حقوق فرقه های منحرف و هم جنس بازان و غیره است در حالی که چشم به چنین فجایعی بسته و سکوت اختیار کرده اند.
وی عنوان کرد: می توان گفت در این جریان ما با موجوداتی روبرو هستیم که احساساتشان در دست امپریالیسم جهانی است. مسأله میانمار بسیار مهم است اما مهمتر از آن، نگاه حاکم بر دنیا است که به هر مستبدی مجوز هر نوع فعالیتی داده می شود. قوانین چندگانه نظام های بین المللی این مجوز را می دهد که یک فرد مستبد با اطمینان کامل چنین فجایعی را انجام دهد و این فجایع زیر ذره بین هیچ دادگاهی نرود.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) با اشاره به ساختارهای اشتباه سازمان ملل ادامه داد: باید نظام ساختار سازمان ملل تغییر یابد چرا که در صورت عدم این ساختارها، مسأله میانمار امروز به پایان رسیده و فردا در جای دیگری باشدت بیشتری نمایان می شود.
حجت الاسلام مهدی جو یادآور شد: صراحت مواضع ما در عرصه بین الملل نه فقط دفاع از حق و حقوق ملت ایران، بلکه دفاع از حقوق همه کسانی است که حق آنها به تظلم گرفته شده و هیچ مسوولی در دنیا گوش شنیدن صدای این مظلومان را ندارد.
وی در همین راستا و وظیفه مسوولان تصریح کرد: بالطبع فرمایشات مقام معظم رهبری و موضع گیری های مسئولان ما خوب بوده اما این حمایت ها مقطعی و صرفا محدود به ژست های ژورنالیستی نباشد بلکه باید تبدیل به یک موضع متفق تأثیرگذار در جامعه جهانی شود چرا که باعث می شود تا برخی نظام های دیگر بین المللی نیز به همین شکل در مقابا چنین رفتارهای غیرانسانی در دنیا موضع گیری کنند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) با اشاره به این که رسانه های جمعی در خدمت امپریالیسم جهانی است خاطر نشان کرد: اگر صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و تلاش این رسانه در بازتاب فجایع اتفاق افتاده در میانمار نبود، حتی بسیاری از کشورهای همسایه میانمار از این فجایع اطلاعی نداشتند.
حجت الاسلام مهدی جو در ادامه افزود: به دلیل افشای چنین فجایعی از سوی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، از بین هزاران شبکه رسانه ای، تلاش می شود که شبکه جهانی ما بایکوت خبری شود چون از معدود رسانه هایی است که برخلاف طراحی امپریالیسم جهانی عمل می کند.
وی اضافه کرد: آنچه امروز امپریالیسم جهانی هدف گذاری کرده، از بین بردن عرفان اصیل اسلامی در بین جوانان است اما بهترین پاسخ تئوریک به این تلاش بی نتیجه، تلاش جوان مسلمان میانماری به مدت هشت شبانه روز برای رساندن پدر و مادر خود به یک نقطه امن است که این رفتار، ریشه دار بودن عرفان اسلامی در میان جوانان مسلمان را نمایان می کند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) در پایان با اشاره به نداشتن یک رهبر واحد در کشورهایی نظیر میانمار گفت: پیام مهمی از این اتفاقات می توان دریافت و آن پیام این است که قدر ولایت و وجود رهبر فرزانه انقلاب را که مانند پدری دلسوز راهنمای ما در همه عرصه های اجتماعی بودند را دانست.
1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها