خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه باید به سمتی حرکت کنیم که جرم از جامعه رخت بربندد، گفت: در واقع ما با کاهش آمار جرائم از افزوده شدن تعداد محکومین و زندانیان جلو گیری به عمل می‌آوریم.
کد خبر: ۸۹۳۷۹۰۵
|
۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳

باید به سمتی حرکت کنیم که جرم از جامعه رخت بربنددبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمدیاری رئیس سازمان زندان‌های استان همدان با سردار مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان دیدار کرد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان در این دیدار ضمن تقدیر از حضور ارزشمند مدیرکل زندان‌های استان در سپاه اظهار داشت: باید به سمتی حرکت کنیم که جرم از جامعه رخت بربندد.

سردار مظاهر مجیدی افزود: در واقع ما با کاهش آمار جرائم از افزوده شدن تعداد محکومین و زندانیان جلو گیری به عمل می‌آوریم.

وی تصریح کرد: آرزوی ما فرا رسیدن روزی است که جامعه اسلامی به چنان رشد و بالندگی دست یابد که دیگر جرم در آن راه نداشته باشد و این شدنی است.

مدیرکل زندان‌های استان همدان نیز در این دیدار با اظهار خوشحالی از توفیق حاصل شده در برگزاری جلسه دو طرفه اظهار امیدواری کرد که با استناد از نظرات ارزشمند فرمانده سپاه استان و مجموعه تحت امر در تولید اشتغال مولد در سطح زندان‌های استان کار بزرگی انجم شود.

حسن محمدیاری با ارائه گزارشی از وضعیت موجود در سطح زندان‌های استان حضور مسئولین اجرایی را به منظور بازدید از این حوزه امری پسندیده و تاثیرگذار دانست.

وی روحیه جهادی مدیران را در مواجهه با مجموعه سازمان زندان ها فرصتی برای معرفی ظریف آن مجموعه دانست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات