خبرهای داغ:
حاج آقا باقری استاد اخلاق خانواده وبهداشت روانی در کلاس بهداشت روانی که به مناسبت هفته بهداشت روز شنبه بعد از کلاس نورمبین در نماز خانه ناحیه مقاومت بسیج لنجان برگزار شد گفت: خودآگاهی اولین ومهمترین مولفه بهداشت روانی وراز موفقیت است که اگر شما توانستید خود را بشناسید خانواده و بقیه افراد را هم می توانی بشناسید.
کد خبر: ۸۹۳۷۹۰۳
|
۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج لنجان ، حاج آقا باقری استاد اخلاق خانواده وبهداشت روانی در کلاس بهداشت روانی که به مناسبت هفته بهداشت روز شنبه بعد از کلاس نورمبین در نماز خانه ناحیه مقاومت بسیج لنجان برگزار شد گفت: خودآگاهی اولین ومهمترین مولفه بهداشت روانی وراز موفقیت است که اگر شما توانستید خود را بشناسید خانواده و بقیه افراد را هم می توانی بشناسید.

ایشان اضافه کرد: کسی که خودش را بشناسد و بداند که از کجا آمده وبرای چه آمده و به کجا خواهد رفت عزت نفس پیدا می کند وقدرت نه گفتن پیدا میکند که در خصوص کارهای که به ضرر اوست بتواند نه بگوید ، اگر کسی خودش را بشناسد خودش را ارزان نمی فروشد ، اگر کسی خودش را درک نکند نمی تواند همسر و یا فرزندان خود را درک کند واگر می خواهیم در بهداشت روان پیشرفت کنیم راه آن خودشناسی است .

آقای باقری گفت: آنچه که امام حسین(ع) با آن مبارزه کرد جهل مردم بود. کسی که خود شناس باشد عاقل می شود و هر کس از خدا بترسد از هیچ کس نمی ترسد و امنیت باید از درون اتفاق بیفتد نه اینکه ظاهر آن امن باشد و برای این کار باید از درون خانه شروع کنیم نه اینکه نگذاریم کسی از خانه خارج شود ویا کسی با خانواده ارتباط نداشته باشد .

حاج آقا باقری ادامه داد: شیطان مارا به کارهایمان مغرور می کند و بشر نمی تواند همه مشکلات خودش را خود حل کند پس به یکدیگر نیاز داریم و باید دیگران را برای فردای خود نگهداریم .

وی تصریح کرد: اول انتقاد پذیر نباشید دوم در شبانه روز دائم خود و زندگی خود را با دیگران مقایسه کنیم سوم در شکست ها و حوادث دنبال مقصر بگردید وچهارم همه را از دست خود راضی نگهداریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها