مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت که همایش پیاده روی اربعین حسینی، نماد اتحاد و همبستگی مسلمانان اقصی نقاط جهان است.
کد خبر: ۸۹۳۷۸۶۰
|
۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در مراسم پیاده روی اربعین حسینی مرد و زن از هر نژاد و جنسیتی به شوق زیارت حضرت اباعبد الله الحسین (ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع) یک دل و هم نوا با تحمل سختی پیاده روی و کسب فیض از برکات امام شهیدشان عازم کربلا می‌شود که این امر به خودی خود نماد اتحاد و همبستگی مسلمانان در اقصی نقاط جهان است.

همایش پیاده روی اربعین، نماد اتحاد و همبستگی مسلمانان است

حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی ادامه داد: امام حسین (ع) با خون خود و یاران باوفایش اسلام و تشیع را برای همیشه در تاریخ بشریت ماندگار کرد؛ امامی که با ایثار مال و جان و خانواده خود بزرگترین خدمت را به اسلام ناب محمدی (ص) کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز اظهار داشت: در مراسم اربعین همه مردم از اقصی نقاط جهان چه شیعه و سنی وحتی مسیحی نیز حضور پیدا می‌کنند و همین امر عاملی مهم در گرایش بعضی از اشخاص از مذاهب دیگر به مذهب تشیع شده است.

 وی خاطر نشان کرد: تبلیغات اسلامی این استان با برگزاری نشست ستاد اربعین حسینی و با جلسات متعدد توانست همایش پای پیاده ویژه زائرین حضرت اباعبد الله الحسین (ع) را برگزار نماید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز: در این مراسم مردم عراق با خلوص تمام از زائرین حضرت اباعبد الله الحسین (ع)پذیرایی می‌کنند تا بتوانند سهمی از این فیض بزرگ معنوی را شامل حال خود و خانواده خویش کنند.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
پر بیننده ها