فرمانده حوزه شهری محمدرسول الله سپاه گرمسار:
فرمانده حوزه شهری محمدرسول الله سپاه گرمسار با بیان اینکه اردوهای جهادی در تحقق اقتصاد مقاومتی نقش زیادی دارد، اظهارکرد: هدف از اردوهای جهادی کمک به محرومان بوده و این ارودها می‌تواند در شناخت و درک محرومیت‌ها تأثیرگذار باشد.
کد خبر: ۸۹۳۷۸۵۹
|
۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱

فرشاد حسن آبادی فرمانده حوزه شهری محمد رسول الله سپاه گرمسار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در گرمسار، با اعلام خبر برگزاری اردوی یک روزه کادر رسمی و بسیجیان و پایوران حوزه شهری محمد رسول الله سپاه گرمسار گفت: این اردو با هدف تحقق اقتصاد مقاومتی و تأکیدات مقام معظم رهبری(مدظله عالی) صورت پذیرفت.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در اکثر دیدارهای خود با مسئولان نظام و اقشار مختلف مردم اقتصاد مقاومتی را مورد تاکید قرار داده اند و به عنوان راهکار نجات اقتصاد کشور عنوان کرده اند.

فرمانده حوزه شهری محمدرسول الله سپاه گرمسار ادامه داد:همچنین رهبری در جمع کار آفرینان فرموده اند" ما باید یک اقتصاد مقاومتی واقعی در کشور به وجود بیاوریم؛ امروز کارآفرینی معناش این است. دوستان درست گفتند که ما تحریمها را دور میزنیم؛ بنده هم یقین دارم. ملت ایران و مسئولین کشور تحریمها را دور میزنند، تحریم‌کنندگان را ناکام می‌کنند".

فرمانده حوزه شهری سپاه گرمساردر پایان در خصوص این اردوی یک روزه گفت: کاشت گیاه آلوئه ورا جهت تولید و اشتغال بسیجیان گرمساری صورت پذیرفت و در محوطه حوزه شهری سپاه نهال هایی که توسط بسیجیان پرورش داده شده بود کاشته شد و بسیجیان با فروش این گیاهان ضمن کمک به اقتصاد مقاومتی ؛ بودجه آن را صرف کمک به اربعین حسینی و زائران اباعبدالله حسین(ع) خواهند کرد.

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها