خبرهای داغ:
انقلاب اسلامي، پديده قرن توانست تمام معدلات جهاني و ابرقدرت ها را در هم شكند و بسياري از كشورهاي ديكتاتور جهان احساس خطر كرده و بناي مخالفت را با انقلاب نوپاي ايران گذاشتند.
کد خبر: ۸۹۳۷۸۲۹
|
۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، انقلاب اسلامي، پديده قرن توانست تمام معدلات جهاني و ابرقدرت ها را در هم شكند و بسياري از كشورهاي ديكتاتور جهان احساس خطر كرده و بناي مخالفت را با انقلاب نوپاي ايران گذاشتند كه در سه جنگ نظامي اقتصادي فرهنگي تا كنون ناموفق بوده اند.
همه معادلات آن چيزي نيست كه در كتابهاي دانشگاهي نوشته شده است بلكه فراتر از علم بشر را نيز مي توان يافت.
اگر نظر روشنفكران را در يابيم هيچگاه امام خميني نبايد دست به قيام مي زد و پرچم مبارزه با ظلم را بر نمي افراشت.
از ديد تحليل گران روشنفكر مگر مي شود بين دو امپراطوري مخوف شرق و غرب و مجهز به سلاح اتمي و شاه تا دندان مسلح يك پيرمردي با عصايش بيايد و پايه هاي ظلم را درهم شكند؟ امكان ندارد! چزا ؟ چون در دانشگاه خوانده ام نمي شود آن هم در دانشگاه ميشيگان و كلمبيا!!!
اما تاريخ و قرآن پراز مثال هاي روشن است. وقتي امام مستضعفان به پايه هاي ظلم حمله كرد بدون ترس با عصاي موسي خود وارد شد و تمام سحر و جادو مستكبران را در نورديد و شاه را در ميان امواج نيل گونه ملت غرق كرد و براي اولين بار بر حيات اين ملت خورشيد عالم تاب شد.
طبق برآورد كارشناسان امريكايي و غربي در دوران دفاع مقدس بايد 48 ساعته تهران سقوط مي كرد اما 200 سپاهي و 3000ارتشي تكاور در برابر 2/5 برابر ارتش نازي 34 روز مقابله مي كنند و ارتش كفر را زمينگير مي كنند.
اين جنگ به عنوان شگفتي ساز جنگ نا متقارن قرن در دانشگاه هاي جنگ آمريكا تدريس مي شود اما توسط روشنفكران بي مغز به تمسخر گرفته مي شود.
خرمشهر درحالي آزاد شد كه تمام مستكبران دنيا به همراه شيطان بزرگ تضمين دادند كه اگرايالات متحده بخواهد با تمام تجهيزاتش براي باز پس گيري خرمشهراقدام كند دو سال زمان نياز دارد همان شيطان بزرگ كه قدرت نظامي اش بيش از 50 برابرقاره اروپا مي باشد.
اما چه اتفاقي افتاد؟ ايران درسه مرحله عمليات نظامي توانست در بيت المقدس خرمشهر را آزاد كند كه بهت و حيرت دنياي غرب را تكان داد.
اگر به قرآن متكي باشيم و فرامين آن را به دقت انجام دهيم خواهيم ديد كه پيروزي بر كافران و دشمنان هرگز به خاطر تعداد و كثرت مسلمانان نبوده است بلكه هر آن چه در زمين و آسمان ها است جنود خداي متعال مي باشد و مومنان را در برابر تمام توطئه ها محافظت مي كنند همانند صحراي طبس كه شن هاي روان سربازان الهي بودند و طومار شيطان را در هم پيچيد.
اگر روشنفكران بودند جنگ بدر را مردود دانسته و 313 نفر كه كمترين تجهيزات را براي دفاع داشتند در برابر 1000نفر تا دندان مسلح كار عاقلانه اي نمي دانستند ودستور سازش را صادر مي كردند. چون در دانشگاه استعماري فقط فرمول را به آنها ياد دادند تا خروجي تمام كارهايشان به نفع استعمار باشد.
اما رسول الله دستور حمله را صادر مي كند. حمزه سيدالشهداوعلي با ذالفقارش غوغا مي كنند در تمام نبردهاي تن به تن پشت كفر را زمين مي زنند.بدر با پيروزي مسلمانان به اتمام مي رسد.نقشه روشنفكران و ترس از كفر باطل مي شود.در خليج فارس نيروي دريايي سپاه پاسداران كمر امريكا و انگليس را به خاك مي مالد و در برابرانقلاب و قدرت اسلام زانو مي زنند كه همان بدروخيبر است.
1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها