به همت پایگاه شهید فروغی حوزه 216 حضرت زکیه (س) ؛
موحدی گفت: شعار این هفته ورزش و قران است که در فرهنگ اسلام ورزش ابزاری بسیار مهم و موثر یرای بالندگی و کمال است. دین اسلام ورزش را بنابر پنج اصل (نزدیکی به خداوند،تعادل جسم و جان،تامین سلامت ،نشاط و انبساط و زیبایی و تناسب اندام ) تایید می کند.
کد خبر: ۸۹۳۷۸۲۲
|
۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، به همت پایگاه شهید فروغی حوزه 216 حضرت زکیه (س) کارگاه تربیت بدنی با شعار قران و ورزش همزمان با هفته تربیت بدنی به همراهی و حضور خانم موحدی فرمانده پایگاه و بسیجیان این پایگاه برگزار گردید.

کارگاه تربیت بدنی با شعار قران و ورزش

موحدی ضمن تبریک این هفته و تسلیت ایام ماه صفر اظهار داشت: در این هفته پایگاه شهید فروغی ضمن برنامه کوهنوردی و تجدید عهد با شهدا ارائه مسابقات دارت و طناب زنی و طناب کشی برگزار نموده اند.

فرمانده پایگاه شهید فروغی افزود: شعار این هفته ورزش و قران است که در فرهنگ اسلام ورزش ابزاری بسیار مهم و موثر یرای بالندگی و کمال است. دین اسلام ورزش را بنابر پنج اصل (نزدیکی به خداوند،تعادل جسم و جان،تامین سلامت ،نشاط و انبساط و زیبایی و تناسب اندام ) تایید می کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ورزش جزء ضروری ترین مسائل زندگی همگان است، دراین میان بانوان باید بیش از دیگران به این مسئله اهمیت دهند و در نظر داشته باشند که انهاپرورش دهندگان نسل های اینده هستند و سلامت جسم و فکر و روح ایشان بر اندیشه و انگیزه فرزندانشان در پرداختن به ورزش و سلامت جسم و روح ان ها تاثیر مستقیم می گذارد.

خبرنگار بسیجی: زهرا سادات فوج

ارسال نظرات
پر بیننده ها