در راستای گرامی داشت نیروی انتظامی؛

چهارمین شب خاطره دفاع مقدس برگزار می شود

سرپرست حوزه هنری آذربایجان شرقی از برگزاری چهارمین شب خاطره دفاع مقدس حوزه هنری استان در راستای گرامی داشت جانفشانی های نیروی های انتظامی، با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی خبر داد.
کد خبر: ۸۹۳۷۷۶۳
|
۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان، جواد کریم نژاد با اعلام این خبر افزود: این شب خاطره دفاع مقدس روز چهارشنبه سوم آبان ماه ساعت 16 در سالن اجتماعات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان واقع در خیابان آزادی، نرسیده به چهارراه آبرسان، جنب پارک طوبی برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری این مراسم را ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت عنوان و بیان کرد: تحقق منویات رهبر فرزانه انقلاب در زمینه جمع آوری خاطرات دوران دفاع مقدس به خصوص در رهنمودها و بیانات اخیر معظم له در سوم خرداد و مراسم شب خاطره از دیگر اهداف شب های خاطره است.

کریم نژاد اظهار داشت: بیان خاطرات دفاع مقدس از زبان خاطره گویان علاوه بر تکریم رزمندگان در ثبت تاریخ شفاهی و خلق آثار ادبی در زمینه ادبیات پایداری می تواند موثر واقع شود.

وی اضافه کرد: در چهارمین برنامه شب خاطره پنج تن از چهره های شاخص نیروی انتظامی استان که در دوران دفاع مقدس حضور داشتند به  بیان خاطرات خود از آن ایام خواهند پرداخت.

شب خاطره دفع مقدس به همت دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری آذربایجان شرقی و با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان، سپاه عاشورا، نیروی انتظامی و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان برگزار می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار