مسئول روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی خبر داد

برگزاری مرحله استانی سی‌و ششمین دوره از مسابقات قرآن سپاه روح‌الله

مسئول روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی از برگزاری مرحله استانی سی‌و ششمین دوره از مسابقات قرآن سپاه روح‌الله در روز چهارشنبه سوم آبان‌ماه خبر داد.
کد خبر: ۸۹۳۷۷۵۷
|
۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳

سرهنگ پاسدار عزت‌اله نظم‌آبادی مسئول روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی؛ از برگزاری سی و ششمین دوره از مسابقات قرآن ویژه برداران پایور و وظیفه سپاه روح‌الله خبر داد و گفت: مرحله استانی مسابقات قرآن برداران پایور و وظیفه سپاه روح‌الله روزچهارشنبه سوم آبان‌ماه برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقات در رشته‌های حفظ 3، 5، 10، 15، 20 جزء و حفظ کل، ترتیل، تحقیق، اذان و رشته مفاهیم سطح یک و 2 با حضور متسابقین نواحی 12 گانه استان برگزار می‌شود.

مسئول روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: نفرات برتر هر رشته برای شرکت در مرحله نهایی این دوره از مسابقات که در بهمن‌ماه برگزار می‌شود خود را آماده خواهند کرد.

سرهنگ پاسدار نظم‌آبادی گفت: تعداد متسابقین برای مرحله نیمه نهایی مسابقات 110 نفر هستند که امیدواریم برترین‌های هر رشته به مانند سال‌های گذشته بتوانند در سطح کشوری برای استان افتخارآفرین باشند.

وی هدف از برگزاری این مسابقات را اعتلای فرهنگ قرآنی در بین پایوران و سربازان و بهره‌گیری از مفاهیم این کتاب آسمانی عنوان کرد و افزود: انسان تنها با قرآن صامت به سعادت نمی‌رسد مگر اینکه از قرآن ناطق نیز بهره‌مند شود.

مسئول روابط عمومی سپاه روح‌الله خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم در تمام شئونات زندگی موفق باشیم باید قرآن را سرمشق خود قرار دهیم که خداوند متعال بالاترین عدالت و قانون را در این کتاب آسمانی بیان می‌فرماید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات