خطیب نماز جمعه نیر:

دشمنان جمهوری اسلامی، ماهیت انقلاب ما را نمی توانند درک کنند

دهقانپور با تأکید بر اینکه دشمنان جمهوری اسلامی هنوز هم بیدار نشده‌اند آن‌ها را، چون دجال مثال زد و تصریح کرد: آن‌ها یک چشم بیشتر ندارند و آن چشم دنیابین است و، چون خدا ندارند و به آخرت فکر نمی‌کنند اساساً ماهیت انقلاب، مردم و مکتب ما را نمی‌توانند درک کنند .
کد خبر: ۸۹۳۷۶۹۱
|
۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از تفت، حجت الاسلام دهقانپور، خطیب نماز جمعه نیر و سخوید با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند: آمریکا خود کارگزارصهیونسیت بوده و هست و و آمریکا که خود را ابر قدرت جهان میداند دست مایه‌ای شده برای صهیونیست‌های خبیث و ترامپ با سخنان خود باعث همدلی دولت و ملت شد همان ضرب المثل معروف که عدو شود سبب خیر اگر خدا بخواهد.
حجت الاسلام والمسلمین محمود دهقانپور خطیب نماز جمعه نیر و سخوید در خطبه‌های خود با تأکید بر رعایت تقوا برای خود و دیگران ترس از خدا برای انسان در همه زمینه‌ها موجب رشد آن‌ها می‌شود.
حجه الاسلام دهقانپور خاطرنشان کرد: دشمن همه راه‌ها را تجربه کرده و شکست خورده است، اما به دو مسأله ایجاد اختلاف، دوقطبی کردن و بی‌اعتقادی و بی‌اعتمادی امید بسته است.
وی تصریح کرد دشمنان به دنبال نظارت بر مواضع دشمنی ما هستند و این آرزو را به گور خواهند برد و همان به تعلیق انداختن نیروگاه‌های هسته‌ای برای او کافیست.
وی خاطر نشان کرد که آمریکا چندین بار از دشمنان ایران حمایت کرده برای نمونه در جنگ هشت سال دفاع مقدس از عراق حمایت کرد و اکنون نیز از عربستان و داعش علیه انقلاب اسلامی حمایت کرده هست و در همه این طرح‌ها و نقشه‌ها شکست خورده هست و می‌خورد.
حجه الاسلام دهقانپور با اشاره به اظهارات رئیس جمهور آمریکا علیه ایران، این اظهارات را اراجیف دانست و بیان کرد: این اراجیف از زبان ناموزون، بی‌انضباط، بی‌اخلاق رئیس جمهور آمریکا جاری شد و بیشتر از این هم از این توقع نبود، اما ما باید بیدار و هوشیار شویم که قضیه چیست.
وی با تأکید بر اینکه دشمنان جمهوری اسلامی هنوز هم بیدار نشده‌اند آن‌ها را، چون دجال مثال زد و تصریح کرد: آن‌ها یک چشم بیشتر ندارند و آن چشم دنیابین است و، چون خدا ندارند و به آخرت فکر نمی‌کنند اساساً ماهیت انقلاب، مردم و مکتب ما را نمی‌توانند درک کنند بنابراین مشت بر آب می‌زنند و آن‌ها واقعاً در این جهت عقب‌ماندگی ذهنی به تعبیر رهبر انقلاب دارند و البته همه مادی‌گرا‌ها و اهالی سلطه از این حقیقت بی‌خبرند و ما به حقیقتی متصلیم و آن‌ها نمی‌توانند این حقیقت را هرگز از بین ببرند.
وی از حمایت رئیس جمهور و دولتمران از سپاه پاسداران به عنوان یک نهاد انقلابی تقدیر و تشکر کرد و از ان‌ها خواست تا همیشه و در همه زمینه اینگونه عمل کند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار