خبرهای داغ:
سخنران و کارشناس برنامه سمت خدا در گلپایگان گفت: چشم انداز جمهوری اسلامی چشم انداز خوبی است و کسی حق ندارد دیگران را ناامید کند اما باید دانست همین ناامیدی، ابزار دشمن است.
کد خبر: ۸۹۳۷۶۵۶
|
۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۸

به گزارش خبرگزاري بسيج از گلپايگان؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد مهدی ماندگاری کارشناس برنامه تلويزيوني سمت خدا در موقوفه سقاخانه حضرت ابوالفضل(ع) گلپایگان اظهار کرد: امروز یکی از ابزارهای تهاجم فرهنگی دشمن ناامید کردن مردم از انقلاب است.

وی با بیان اینکه متأسفانه وضعیت جامعه ما رضایت بخش نیست، خاطرنشان کرد: چشم انداز جمهوری اسلامی چشم انداز خوبی است و کسی حق ندارد دیگران را ناامید کند.

کارشناس برنامه سمت خدا در ادامه با اشاره به نارضایتی های مردم نسبت به وضعیت موجود یادآور شد: مسئولان امروز جمهوری اسلامی یا تربیت شده ما و یا انتخاب شده ما هستند.

حجت الاسلام ماندگاری در ادامه با تاکید بر بحث تربیت در خانواده و جامعه و زندگی پر برکت امام سجاد(ع) در شرایط خفقان، تصریح کرد: در هر کجا و هر زمان باید در تربیت اطرافیان اهتمام ورزید و نباید نسبت به اطرافیان بی تفاوت بود.

وی افزود: امام سجاد (ع) در سخت ترین شرایط هم دست از تربیت در جامعه برنداشتند.

کارشناس برنامه سمت خدا مطرح کرد: امروز همه باید کار تربیتی بکنیم و نه کار شعاری، چرا که شعار عاشورا با شعور عاشورایی متفاوت است.

حجت الاسلام ماندگاری با بیان اینکه حضرت ابوالفضل و زینب كبري(س) درس تبعیت محض از امام و ولی زمان را به ما دادند ادامه داد: اگر شعور حسینی را کسب کرده باشیم تسلیم امر ولی زمان هستیم.

وی با اشاره به اینکه سختی ها باید همواره تربیت کننده ما باشند گفت؛ امام سجاد(ع) به ما یاد داده است در هیچ شرایطی حق نداریم امیدمان را از دست بدهیم.

حجت الاسلام ماندگاری با بیان اینکه ازدواج دیر هنگام جوانان، اعتیاد و خودکشی دلیل بر ناامیدی است عنوان کرد: رمز امیدواری معامله انسان با خدا در برابر سختی ها است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها