عضو شورای کار شرکت هپکو با تاکید بر اینکه متاسفانه شرکت هپکو امروز تاوان بی‌تدبیرها را می‌دهد، گفت: متاسفانه مدیران استانی در زمان واگذاری مشوق های خوبی را برای واگذاری در نظر نگرفتند که چند نفر از افرادی که اهل کار باشند برای خرید سهام اقدام کنند.
کد خبر: ۸۹۳۷۶۳۳
|
۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۵

مجید لطیفی عضو شورای کار شرکت هپکو در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان مرکزی که با محوریت بررسی مشکلات دو صنعت هپکو و آذرآب برگزارشد، با اشاره به به ضعف مدیران اقتصادی استان در واگذاری سهام شرکت هپکو گفت: ضعف عملکرد تیم اقتصادی استان مرکزی و همچنین خلف وعده‌های سهامدار باعث بروز بحران در هپکو شده است. بارها آمادگی خود را برای همکاری با سهامدار اعلام کردیم، اما جز گفتار درمانی چیزی ندیدیم.

وی با بیان اینکه شرکت هپکو فقیر و خار نیست، افزود: متاسفانه مدیران استانی در زمان واگذاری مشوق های خوبی را برای واگذاری در نظر نگرفتند که چند نفر از افرادی که اهل کار باشند برای خرید سهام اقدام کنند.

عضو شورای کار شرکت هپکو با اشاره به اینکه شرکت دارای 115 هکتار زمین، ویلا، 25 درصد سهام مس طارم، شرکت قطعات در کرج و زمین در سه راه آذری تهران و ... است، گفت: هپکو شرکت فقیری نیست، اما چطور یک‌هزار میلیارد تومان بدهی دارد؟ قطعا سیاه‌نمایی صورت گرفته و با توجه به خلف وعده، تهدید و ارعاب خواستار تغییر سهامدار هستیم.

لطیفی با تاکید بر اینکه متاسفانه شرکت هپکو امروز تاوان بی‌تدبیرها را می‌دهد، تصریح کرد: متاسفانه سهامدار جدید نقدینگی را وارد شرکت نکرده است اگر نقدینگی را به تولید شرکت وارد کرده بود امروز شاهد تحولات خوبی بودیم.

وی افزود: می‌توان شرکت را به صندوق حمایت واگذار کرد تا توسط سازمان گسترش و نوسازی صنایع به مدت شش ماه مدیریت و احیا شود سهامدار با علم به معوقات و بدهی‌ها وارد شد و تنها یک میلیارد و 700 میلیون تومان آورده داشته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات