معاون مردم یاری و محرومیت زدایی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) گفت: ۵۵۰۰ طرح عمرانی در مناطق کم برخوردار شمال غرب کشور با اعتباری افزون بر ۷۰۰ میلیارد ریال اجرا شد.
کد خبر: ۸۹۳۷۶۲۰
|
۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ علی خدا بخش در بازدید و سرکشی از طرح‌های عمرانی در حال احداث در اطراف این شهرستان اظهار داشت: تاکنون  قرارگاه حمزه السید شهدا (ع) در راستای امنیت پایدار مردمی و مردم یاری و محرومیت زدایی از محل اعتبارات نیروی زمینی با مشارکت مردم در سه مرحله طرح‌ها عمرانی را در استان‌های کردستان  و آذربایجان غربی  اجرا کرده که مرحله اول به سالهای 94 و 95 مربوط می‌شود.

خدابخش افزود: قرارگاه حمزه السیدشهدا (ع) در مرحله دوم 5 هزار و 500 طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر 700 میلیارد ریال اجرا کرده است.

وی تصریح کرد: بازسازی و نوسازی مدارس، احداث خانه عالم، خانه محرومین و مستمندان، احداث مساجد، غسالخانه، سرویس بهداشتی، آسفالت و بهسازی جاده و پل‌سازی از عمده طرح‌های مردم یاری و محرومیت‌زدایی در این دو استان است.

خدابخش افزود: قرارگاه حمزه السیدشهدا (ع) در نظر دارد تا پایان سال  با مشارکت مردم 2 هزار و 700 طرح دیگر با اعتبار 400 میلیارد ریالی به بهره‌برداری برساند.

مسئول قرارگاه بسیج سازندگی سپاه سردشت نیز در این بازدید به طرح‌های اجرایی در این شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: امسال بیش از 20 پروژه عمرانی در راستای مردم یاری و محرومیت زدایی شامل کمک به احداث 6 باب مسجد، 2 باب خانه عالم، مرمت و بازسازی یک باب خانه محروم، احداث 2 باب غسالخانه، 3 پروژه سرویس بهداشتی و یک پل روستایی، بهسازی سه راه روستایی به مسافت 14 کیلومتر، مرمت و بازسازی یک مدرسه و آب‌رسانی به یک روستا با اعتبار کلی 5 میلیاردریال از محل اعتبارات قرارگاه حمزه السید شهدا اجراشده‌اند.

 سروان عبدالله آذرنییاد بابیان اینکه 20 روستا با جمعیت 400 خانواری از طرح‌های محرومیت‌زدایی و مردم یاری بهره‌مند شده‌اند افزود: 800 بسته حمایتی، آموزشی، فرهنگی شامل سبد کالا، پوشاک، کیف و کفش، لوازم‌تحریر با اعتبار بالغ بر 400 میلیون ریال در مدارس و مناطق محروم شهرستان نیز توزیع شده است.

ارسال نظرات