خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: این تنفر و مبارزه و مقابله با مواد مخدر و اعتیاد باید تبدیل به یک گفتمان غالب در شهرستان ملایر شود.
کد خبر: ۸۹۳۷۶۰۱
|
۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۴

مقابله با مواد مخدر و اعتیاد باید به یک گفتمان غالب تبدیل شودداود ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با اشاره به عصبانیت استکبار در مقابل جمهوری اسلامی بیان داشت: استکبار هر چه نقشه کشید از ابتدای انقلاب در غائله‌های مختلف شرق، غرب و جنوب و جنگ هشت ساله، در جنگ سخت، نیمه سخت و جنگ نرم نقشه‌های شومشان نقش برآب شده است .

وی با بیان اینکه کشور ما روز به روز عزتمندتر می شود، افزود: ما به سمت آن هدف اصلی انقلاب که ایجاد تمدن اسلامی است حرکت می کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به با اجرای طرح کرامت در راستای مبارزه همه جانبه با مواد مخدر اظهار داشت: با اجرای موفق این طرح باید بدانیم که باز هم دشمن را عصبانی‌تر می کنیم.

وی گفت: این طرح هفت محور دارد که برآورد و برنامه‌ریزی را انجام داده‌ایم و آموزش و بسترسازی صورت گرفته و در حال حاضر در مرحله گفتمان‌سازی و برانگیختگی عمومی هستیم .

ابراهیمی تصریح کرد: این تنفر و مبارزه و مقابله با مواد مخدر و اعتیاد باید تبدیل به یک گفتمان غالب در شهرستان ملایر شود.

وی عنوان کرد: مانند همیشه که مردم مولفه اصلی قدرت نظام هستند در این مورد نیز باید پای کار بیایند و بر انگیختگی عمومی در سطح شهرستان ایجاد شود .

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به برگزاری همایش پیاده‌روی «نه به اعتیاد» گفت: برنامه پیاده‌روی 28 مهر در راستای ایجاد انزجار و تنفر عمومی در شهرستان برگزار شد .

وی با بیان اینکه اصل این طرح اغناگری است، افزود: ما در مراحلی که طی می کنیم قرار است آن افرادی که آلوده هستند شامل قاچاقچیان، عمده فروشان، خرده فروشان، دست‌اندرکاران و معتادان با برانگیختگی مواجه شوند و از راه اشتباه خود برگردند .

ابراهیمی الگو گرفتن از شهدا را در راستای انجام کار جهادی یک اصل دانست و گفت: باید همه ظرفیت‌ها را پای کار بیاوریم و دست در دست هم دهیم تا موفق باشیم .

انتهای پیام/

ارسال نظرات