فرمانده نیروی انتظامی تنگستان:

نبود کمپ ترک اعتیاد در شهرستان یک معضل است

فرمانده انتظامی تنگستان گفت: خواسته مردم جمع آوری مصرف کنندگان مواد مخدر در شهرستان تنگستان است که اگر ما بخواهیم ظرف یک هفته جمع آوری می شوند ولی نبود یک مرکز کمپ ترک اعتیاد در شهرستان کار را سخت کرده است.
کد خبر: ۸۹۳۷۶۰۰
|
۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان،  جوشن سهرابی در همایش اعتلای بسیج که تحت عنهوان شهید حججی برگزار شده بود و در جمع فرماندهان حوزه ها و پایگاههای مقاومت بسیج تنگستان گفت: کارنامه سپاه چه در دوران دفاع مقدس و چه بعد از آن درخشان بوده و این عملکرد خوب تا به امروز که حضور مدافعان حرم در بیرون از مرزهای انقلاب است ادامه دارد.

وی تصریح کرد: ما اگر در بیرون از مرزها به لطف حضور مقتدرانه سپاه امنیتی پایدا را شاهد هستیم در داخل کشور نیز نیروی انتظامی در نظارت اجتماعی و تامین نظم و امنیت به صورت شبانه روزی در حال فعالیت است که البته به تنهایی در انجام ماموریت خود نمی تواند موفق باشد و نیاز به کمک مجموعه توانمند سپاه و بسیج دارد.

سهرابی گفت: به لطف خدا و تلاش همکاران ما در نیروی انتظامی شهرستان و اقدامات فرهنگی صورت گرفته در شش ماهه اول امسال در حوزه جرایم امنیتی و خشن مواردی داشته ایم که منتج به دستگیری و کشف شده است.

وی تصریح کرد: امروز مردم از ما انتظار دارند که معتادان بعه مواد مخدر جمع آـوری شوند که البته نبود یک کمپ ترک اعتیاد در شهرستان یک معضل است و کار را برای ما مشکل کرده است که از دولتمردان می خواهیم تا فکری به حال این مشکل کنند تا خواسته به حق مردم به بهترین شکل ممکن مرتفع شود.

فرمانده انتظامی تنگستان گفت: انتظار ما از بسیج همکاری در دو حوزه فرهنگی و کار اطلاعاتی است که اگر توافقات به نحو احسن انجام شود خروجی کار بسیار خوب خواهد بود .

وی ابراز داشت: در حوزه فرهنگی ما با ناهنجاریهایی چون عدم استفاده راکبین موتور از کلاه ایمنی، طلاق و فضای مجازی است که بسیج می تواند با فرهنگ سازی ما را در انجام ماموریت کمک کند.

سهرابی خاطر نشان کرد: در ماموریت اطلاعاتی گشت های محله محور بسیج کمک خوبی است با توجه به اینکه 80 درصد سرقت ها از ساعت 12 شب تا 7 صبح اتفاق می افتند با حضور مقتدرانه بسیج در محله های خود فضا را برای سارقین و خرابکاران ناامن خواهند کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار