خبرهای داغ:
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به نقش دانش‌آموزان در جریان پیروزی انقلاب اسلامی گفت: حماسه آفرینی‌های دانش‌آموزان انقلابی نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی ایجاد کرد.
کد خبر: ۸۹۳۷۵۷۸
|
۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۴

نقش مهم حماسه‌آفرینی‌های دانش‌آموزان انقلابی در پیروزی انقلاب اسلامیبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علی آقامحمدی امروز در مراسم بزرگداشت حماسه 30 مهر دانش‌آموزان همدانی با اشاره به نقش دانش‌آموزان در جریان پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: حماسه آفرینی‌های دانش‌آموزان انقلابی نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه اولین دیدار دانش‌آموزان عضو انجمن‌های اسلامی  با حضرت امام (ره) توسط دانش‌آموزان همدانی صورت گرفت، گفت: این یک افتخاری بزرگ برای اقشار دانش‌آموزی و مردم همدان است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر غنمیت شمردن فرصت عنوان کرد: باید از همان دوران کودکی از فرصت‌های به وجود آمده استفاده کرد و تصور اینکه ما کودک هستیم و زمان زیادی پیش‌رو داریم حرف نادرستی است چراکه خداوند از همان ابتدای خلقت به انسان می‌فرمایید «از همین لحظه آزادی و می‌توانی از فرصتی که در اختیارت قرار دادم یا با من بجنگی و یا مرا عبادت کنی» که این نشانگر این است که انسان از همان ابتدای خلقت بسی بزرگ است.

وی خطاب به دانش‌آموزان تصریح کرد: همانگونه که عمر ما به اندازه یک چشم برهم زدن سپری شد بدانید شما هم عمر و جوانی خود را به سرعت سپری خواهید کرد بنابراین درباره کارهای خود بیندیشید  و ببینید در ازای عمر سپری شده چه چیزی به  دست آورده‌اید چراکه وقتی کسی عمر جوانی خود را از دست دهد دیگر چیزی برایش باقی نمی ماند.

آقامحمدی با تاکید بر اینکه نسل قبلی با استفاده مناسب از فرصت‌ها نظام شاهنشاهی را از بین برد، جنگ را اداره و کشور را به نقطه ای مطلوب رساندند، گفت: نسل فعلی با وجود قرار گرفتن در مقابل دشمنان بسیار، مگر می‌تواند کاری نکند یا مثل سابق علم بیاموزد؟ علم امروز به غیر از درس خواندن است.

وی با عنوان اینکه تا زمانی که در این دنیا زنده‌ایم موظف به انجام کار برای انقلاب هستیم، اضافه کرد: نباید از زمان غفلت کرد چرا که زمان در حال سپری شدن است و باید تمام وقت را برای این امر مهم اختصاص داد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه عمر انسان‌ها کم و در مقابل کار انجام نداده بسیار است، یادآور شد: اگر به امید فردا بخواهیم فرصت‌ها را از دست دهیم شاید هیچ گاه فرصتی به وجود نیاید  و امروز اگر کاری را با دقت انجام دهیم در آینده موفق  خواهیم شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات