سرهنگ پاسدار محمدرضایی ایجاد و شکل گیری پایگاه و سازمان بسیج مداحان در همه شهر ها و مناطق مازندران را از جمله اقدامات اولیه سازمان بسیج مداحان سپاه کربلا برشمرد و گفت: بسیج مداحان پس از شکل گیری پایگاه در شهرهای استان باید پیگیر محتوای مناسب ، قالب خوب و ایده نو و جذاب در ارتباط با این امورات باشد.
کد خبر: ۸۹۳۷۵۵۱
|
۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، جانشین فرمانده سپاه کربلا در آئین تودیع معارفه مسئول سازمان بسیج مداحان  مازندران با اشاره نوع و سبک عزاداریها ، حرکات فرهنگی دشمنان را زیرکانه و مخرب برشمرد و افزود: بسیج مداحان علی رغم جذب حداکثری نیروها  برای اجرای برنامه های عزاداری، باید با تدابیر و به دست گرفتن مدیریت در هیئات تلاش و فعالیت خود  را معطوف عزاداری  ای کند که در شان اسلام، امام حسین(ع) و ائمه معصومین(ع) باشد.

سرهنگ پاسدار حسین  محمدرضایی سبک مداحی امروز  را نمایش آواز، صدا وحرکات موزون  رقاصه هایی دانست که ناخواسته حتی توسط برخی مداحان، روحانیون و ...، هدف دشمنان اسلام در آن پیاده می شود و ادامه داد: بسیج مداحان در اینگونه مواقع باید وارد عمل شده و لحظه ای غفلت نداشته باشد تا این فضا مورد استفاده دشمن قرار نگیرد. 

جانشین فرمانده سپاه کربلا با اشاره به وجود نواقص، نارسایی و کم و کاستی در هر سازمان و دستگاه ، کوتاهی در سازمانهای اقشاری مربوط به سپاه را  در شان  مدیران و مسئولین انقلابی ندانست و بیان کرد: قطعا در هر مسئله کوتاهی و تقصیر وجود دارد ، اما آنچه موجب پیشرفت  می شود این است که بدانیم در مدیریت آن و در دایره تقصیر چه میزان سهم داریم.

وی با بیان اینکه باید مسئولیت ها را شناخت و به اندازه بضاعت تلاش کرد و در تنگناهای بروکراسی و مختلف، راه حل مناسبی برای خروج از آن پیدا کرد افزود: ماموریت ما پاسداری از انقلاب اسلامی است، لذا سنگر ها تعریف شد و فقط می بایست شایستگی پاسداری از آن را ثابت کرده و نشان دهیم.

سرهنگ پاسدار  محمدرضایی خطاب به مسئولین اقشاری (بسیج مداحان)  افزود: روحیه انقلابی گری و دیانت شما در این قشر برای همه آشناست لکن باید انقلابی عمل کرد لذا، مدیر مومن و انقلابی نباید سرگرم مسائل، نارسائیها و باصطلاح سختیهای اداره قشری شود و گاها بر اثر فشار زیاد،  خود را از گردنه مبارزه فرهنگی و سنگر انقلاب اسلامی کنار بگذارد.

جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران معنویت در سپاه را بالاتر از اجرای همه کار ها دانست و در این زمینه، احترام، تواضع، اخلاق  و رفتار حسنه با همه افراد اعم از همکاران و ارباب رجوع، فروتنی، گذشت، ایمان ، تلاش مضاعف و ایثار را از شاخصه های مهم معنویت و ارزشهای اسلامی در سپاه خواند که آنرا در بین سایر دستگاهها متمایز می کند.

این مقام مسئول در سپاه کربلا با انتقاد از شیوه ها و سبک های  رایج  در سینه زنی ها و عزاداریها گفت: دشمنان می خواهند کاری کنند تا لابه لای طبل ، زنجیر، سینه زنی و ... صدای واقعی پیام اسلام و امام حسین(ع)  به جایی نرسد و شنیده نشود.

وی با اشاره به فراگیری سبک های عزاداری امروزی که شیوه اصیل عزاداری در اسلام را تغییر داده اند، کار بسیج مداحان را کار سختی خواند  و ادامه داد: سبک رایج امروزی عزاداری سبک دشمن است، لکن بیشترین سود و بهره را استکبار خواهد برد، به همین جهت وظیفه بسیج مداحان مازندران، تغییر این چهره در استان است و باید ساختار جدیدی در هیئات، سبک مداحی ها و عزاداریها ایجاد کرد و این مهم بستگی به تدبیر، خلاقیت و نوآوری در مدیریت بسیج مداحان دارد .

سرهنگ پاسدار محمدرضایی ایجاد و شکل گیری پایگاه و سازمان بسیج مداحان در همه شهر ها و مناطق مازندران را از جمله اقدامات اولیه سازمان بسیج مداحان سپاه کربلا برشمرد و گفت: بسیج مداحان پس از شکل گیری پایگاه در شهرهای استان باید پیگیر محتوای مناسب ، قالب خوب  و ایده  نو و جذاب در ارتباط با این امورات  باشد.

جانشین فرمانده سپاه کربلا وجود سختیها در مسیر حرکت را گریز ناپذیر خواند و بیان کرد: رشد و توسعه انقلاب اسلامی تصادفی حادث نمی شود بلکه نیاز به شناسایی ابزار  و استفاده بجا از آن دارد و برای این مهم اقدام  به موقع شرط اولیه است تا وعده خدا برای نصرت یاری رسانان دینش برای گسترش و توسعه انقلاب اسلامی تحقق یابد.

بلال زاهدی مسئول معارفه شده بسیج مداحان سپاه کربلا در این آئین، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را لشکر سیدالشهداء(ع) دانست و گفت: بسیج مداحان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خیمه گاه سیدالشهداء(ع) است و خدمت در این خیمه گاه توفیق می طلبد.

مسئول بسیج مداحان سپاه کربلا با اشاره به خدمات ارزنده و طولانی برادر علی اصغر خرقه پوش از بدو تاسیس این سازمان از سال 90 افزود: با افتخار، مازندران در قله بسیج مداحان کل سپاه قرار داشته و این را مرهون زحمات مسئول  بسیج مداحان مازندران هستیم که بی شک بدون توجه و همکاری مدیران، فرماندهان ، مسئولین سپاه کربلا و اعضا  این مهم محقق نمی شد .

وی با یادآوری هتاکی، فحاشی و خباثت دشمنان اسلام به ویژه شیطان بزرگ (استکبار جهانی)، به رکن رکین انقلاب اسلامی یعنی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: گرچه دشمنی آمریکای جهانخوار با اسلام، تابلوی تغییر ناپذیر است اما امروز،  این هتاکی و دشمنی با سپاه ، ولایت فقیه و اسلام، برای عده ای که  بی تفاوت و یا غافل بودند، مشخص تر شد لذا باید برای اعتلای سپاه و انقلاب اسلامی، با وحدت و همدلی و استفاده از تمام ظرفیتها و توانمندیها جانانه بسان دوران جنگ تحمیلی و تحریم های جهانی، تلاش مضاعف  از خود به نمایش گذاشت.

 در این آئین سرهنگ پاسدار عسکری مجیدی معاون بازرسی سپاه کربلا  احکام جداگانه  تودیع و معارفه را قرائت و برادر پاسدار بلال زاهدی امره ائی جایگزین برادر پاسدار علی اصغر خرقه پوش در سازمان بسیج مداحان  سپاه کربلای مازندران شد.

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها