فاطمه ذبیح‌پور در گفت‌وگویی از برگزاری همایش ایروبیک بانوان در بهشهر خبر داد و گفت: این همایش بمناسبت هفته پدافند غیر عامل با حضور شرکت‌کنندگان در رده سنی مختلف برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۳۷۴۶۱
|
۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، فاطمه ذبیح‌پور  در گفت‌وگویی از برگزاری همایش ایروبیک بانوان در بهشهر خبر داد و گفت: این همایش بمناسبت هفته پدافند غیر عامل با حضور شرکت‌کنندگان در رده سنی مختلف برگزار می‌شود.

 وی بیان کرد: این همایش با همکاری اداره ورزش و جوانان بهشهر و روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر این شهرستان دوشنبه اول آبان‌ماه ساعت 15 در پارک ملت برگزار می‌شود.

سخنگوی شهرداری بهشهر با اشاره به اینکه یکی از اهداف اصلی برگزاری این همایش افزایش سلامت عمومی افراد جامعه است، افزود: این نخستین بار نیست که در شهرستان بهشهر مسابقات آمادگی جسمانی و ایروبیک در رده‌های سنی مختلف برگزار می‌شود و قطعا این مهم زمینه‌ای است تا بتوانیم این رقابت‌ها را با هدف اشاعه ورزش در بین اقشار مختلف جامعه به عنوان ابزاری مهم در بهبود سطح سلامتی افراد ادامه دهیم.

ذبیح‌پور گفت: انجام حرکات ورزشی در زندگی روزانه مردم ضروری است زیرا که این موضوع باعث ایجاد نشاط و انگیزه فراوان در افراد برای  انجام سایر امور می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها