در همایش توسعه شهرستان سوادکوه و بر طبق یکی از نظرات اعلام‌شده در این همایش 78 اداره، انجمن و نهاد برای گردش چرخه توسعه گردشگری باید مورد توجه باشند.
کد خبر: ۸۹۳۷۴۱۴
|
۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، در همایش توسعه شهرستان سوادکوه و بر طبق یکی از نظرات اعلام‌شده در این همایش 78 اداره، انجمن و نهاد برای گردش چرخه توسعه گردشگری باید مورد توجه باشند.

جلسه بررسی نتایج همایش گردشگری شهرستان سوادکوه با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی برگزار‌شد که مدیران دولتی و خصوصی به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

فرماندار سوادکوه در جمع فعالان بخش گردشگری شهرستان سوادکوه با اشاره به برگزاری همایش توسعه شهرستان سوادکوه با محوریت گردشگری که مهر‌ماه سال گذشته برگزار شد، گفت: برگزاری همایش توسعه شهرستان سوادکوه با محوریت گردشگری به منظور تلنگری برای نگاه جدی‌تر به موضوع گردشگری در شهرستان بود.

وی با بیان اینکه تغییر نگاه از اهداف اصلی برگزاری همایش توسعه شهرستان سوادکوه بود و این موضوع تا 80 درصد محقق شد، افزود: چند‌برابر‌شدن ورود گردشگران خارجی و تور‌های گردشگری به سوادکوه از نتایج تغییر‌نگاه در حوزه گردشگری سوادکوه است.

عبدالجواد توحیدی‌مقدم، توجه به گردشگری تخصصی، برگزاری تور‌های فرهنگی، سیاحتی و مذهبی به عنوان زنجیره‌های به‌پیوسته، خاطر‌نشان‌کرد: سوادکوه علاوه بر معبر عبور گردشگران  باید به عنوان مقصد گردشگران هم مورد توجه قرار گیرد و تأثیر گردشگری بر گردش اقتصادی شهرستان و لزوم همکاری و همراهی مردم و ادارات و نهاد‌ها و برگزاری کلاس‌های آموزشی به همراه استفاده از تجربیات موجود مورد توجه قرار‌گیرد.

رئیس شورای اداری شهرستان سوادکوه، جذب گردشگر را از اهداف اصلی شهرستانی توصیف کرد و با اشاره به اینکه 5 جلسه با سرمایه‌گذاران مختلف در حوزه گردشگری سوادکوه انجام شد و جلسه با نخبگان شهرستانی هم برای توسعه فعالیت‌های گردشگری انجام می‌شود به برگزاری سمینار ملی امنیت غذایی در سوادکوه اشاره کرد و گفت: برگزاری سمینار ملی امنیت غذایی به عنوان یک ظرفیت شهرستانی باید مورد توجه بیشتر قرار می‌گرفت.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها