مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستات:
حجت الاسلام والمسلمین طهرانی زاده اظهار داشت:امروز سپاه در فضای انقلابی گری بر اساس اعتقادات وارزشهای دینی حرکت می کند
کد خبر: ۸۹۳۷۳۷۵
|
۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵


به گزارش خبرگزاری بسیج از سیستان و بلوچستان، صبح امروز آموزشهای عقیدتی سیاسی با محوریت امر به معروف ونهی از منکر با حضور بسیجیان و پاسداران در مرکز آموزشی شهید آیت الله محمد تقی طبا طبایی درشهرستان  زاهدان برگزارشد،در این دوره آموزشی حجت الاسلام علی نقی طهرانی زاده رخ دادهای کربلا را که در سال 61 هجری رقم خورد درس وآموزه هایی موثر برای مسلمانان برشمرد وبیان کرد:ماباید در مسیر زندگی فردی واجتماعی خود این آموزه ها را الگو وسرمشق قراردهیم.
وی با اشاره به این مطلب که کلاس عاشورایی امام حسین برترین الگو برای همگان است اظهار کرد: ابا عبدالله الحسین (ع)با قیام و انقلابی که کردند در بین همه فرق اسلامی، مذاهب اسلامی مطرح کردند درس‌های نهضت این امام همام برای ملت‌های مسلمان اسوه و سیره است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: وقایع و رخ دادهای کربلا از نگاه امروز بشری دارای دو نگاه کژی‌ها و زشتی‌ها است که امروزه  مایه عبرت شد ه و ما باید همیشه از آن عبرتها درس بگیریم  و افرادی که درصدد حکومت بر جامعه بشری‌اند باید ظلم را کنار بگذارند و حیات بشری را در جایگاه واقعی و حقیقی فطرت پاک بشر قرار دهند.

طهرانی‌زاده محبت به اهل بیت (ع) را عشق به خدا، جهاد در راه خدا و اخلاق نیکو بیان و افزود: امام حسین (ع) در قیام کربلا دنبال سه هدف اصلاحات در دین مداری، عمل و احیای هدف جدش پیامبر (ص) و امر به معروف ونهی از منکر بوده است.
این مسئول گفت:امروز امنیتی که به برکت سپاه و ولایت فقیه شاهدیم در سایه امر به معروف ونهی از منکر شکل گرفته است.
وی از آمریکا به عنوان بزرگترین منکر وانقلاب اسلامی را بزرگترین معروف خواند وافزود: پاسداران و بسیجیان با حفاظت وحراست هوشمندانه خود در سنگر دفاع از آرمانها وارزشهای انقلابی گری مقتدرانه بیش از هر زمان دیگری آماده جان فشانی هستند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان رفتار با هم نوع و موجودات بر اساس سیره پیامبر، شجاعت، ایثار، توکل بر خدا، اخلاص و عمل به آموزه های دینی را از مهم ترین اهداف قیام امام حسین(ع)برشمرد.

وی با اشاره به اینکه امر به معروف ونهی از منکر سیره حرکتی امام بود و انقلاب اسلامی شعار هیهات منه ذله ابی عبدالله است، بیان کرد: به واسطه الگو زیبا جای خود را در جهان سوم وکشورهای اسلامی رقم زده است.

وی خاطرنشان کرد: سپاه در فضای انقلابی گری گفتمان علوی، نبوی فاطمی رشد کرده وچون دوران طلایی دفاع مقدس که با توکل بر خدا توسل بر اهل بیت وسر بند یا زهرا پیش رفته وپیروز شده است امروز هم در فضای اعتقادی عمل و اقدام می‌کند.
ارسال نظرات