خبرهای داغ:
مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران قزوین خبر داد:

ارائه‌ 1835 مشاوره حقوقی به ایثارگران

مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران قزوین گفت: مشاوره حقوقی به یک هزار و 835 نفر از خانواده‌های شاهد و ایثارگر در 6 ماه نخست سال جاری ارایه شد.
کد خبر: ۸۹۳۷۳۷۴
|
۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: رفع مشکلات و رسیدگی به دغدغه‌های خانواده‌های شاهد و ایثارگر از مهمترین وظایف بنیاد است.
وی با اشاره به اینکه مشکلات حقوقی و قضایی از دغدغه‌های جامعه هدف بنیاد است، افزود: واحد امور حقوقی و قضایی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین تشکیل شده تا با ارایه‌ی راهنمایی‌های لازم کاهش‌دهنده این دغدغه‌ها باشد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: خانواده‌های شاهد و ایثارگری که با مشکلاتی در حوزه‌ی قضایی مواجه هستند می‌توانند از واحد حقوقی و قضایی بنیاد استان مشاوره‌های لازم را دریافت کنند.
حقایق‌پور افزود: کارشناسان واحد امور حقوقی و قضایی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، حمایت‌های قضایی و مشاوره‌های حقوقی در زمینه‌های دعاوی حقوقی، کیفری و ثبتی، خانوادگی و سایر موارد را به جامعه هدف ارایه می‌دهند.
این مسوول گفت: در 6 ماه نخست سال جاری، مشاوره حقوقی به یک هزار و 835 نفر از خانواده‌های شاهد و ایثارگر ارایه شد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: خانواده‌های شاهد و ایثارگر استان قزوین به منظور اطلاع یافتن از مسایل حقوقی و دریافت راهنمایی‌های لازم در رفع مشکلات‌شان می‌توانند به واحد حقوقی و قضایی بنیاد مراجعه نمایند.
حقایق‌پور افزود: کارشناسان مستقر در واحد یاد شده با سعه صدر آمادگی دارند مشاوره‌های حقوقی را به منظور تسهیل در رفع مشکلات آنها ارایه دهند.
این مسوول گفت: تنظیم دادخواست های حقوقی و شکوائیه های کیفری 270 مورد، تنظیم لوایح دفاعیه و اعتراضیه 330 مورد و شرکت در جلسات رسیدگی و دادگاه‌ها 85 مورد از جمله اقدامات واحد حقوقی و قضایی بنیاد در 6 ماه نخست سال جاری بوده است.
وی افزود: همچنین طی 6 ماه نخست سال جاری، مکاتبات اداری جهت مساعدت با جامعه هدف 496 مورد، معرفی به دفتر حمایت حقوقی و قضایی ایثارگران یکصد و 40 مورد و مکاتبات اداری بین دستگاه‌ها استان و رفع موانع کاری 50 مورد، از دیگر اقدامات این واحد یاد شده است
1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها