فرمانده سپاه کربلا:

نهضت کمک به جبهه مقاومت در پشت جبهه همچنان با قدرت ادامه دارد/ ملت مقاومت با ایده ئولوژی اسلام هیچگاه تسلیم تحریم ها نخواهد شد

فرمانه سپاه کربلا : نهضت کمک به ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت اسلامی ادامه دارد و عده ای در میدان نبرد و عده ای در پشت جبهه همانند دوران دفاع مقدس به خدمت مشغول پشتیبانی وکار جهاد گونه هستند.
کد خبر: ۸۹۳۷۳۶۴
|
۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، صبح امروز کاروان ستاد پشتیبانی  مردمی جبهه مقاومت استان مازندران در قالب 12خودرو با حضور فرمانده سپاه کربلا،دکتر ادیانی نماینده مجلس شورای اسلامی ،مهندس محمدی فرماندارشهرستان ودیگر مسئولین از قائم شهربه جبهه مقاومت ارسال شد.

سردار محمد حسین بابایی فرمانده سپاه کربلای مازندران در حاشیه ارسال چهارمین کاروان محموله کمک های مردمی به جبهه مقاومت اسلامی، ضمن بیان اینکه ملت اسلامی در تمام صحنه ها حضور پر رنگ  وموثری د ارند گفت : به مثابه آیه" جاهدوا باموالکم وانفسکم" مردم شهید پرور استان مازندران با تشکیل ستادپشتیبانی جبهه مقاومت حدود یک سال است که این فعالیت آغاز شده با کمک صد در صدی مردم به ویژه بانوان گرامی که ستاد پشتیبانی حضرت زینب (س) را راه اندازی کردند که به فضل الهی امروز چهارمین مرحله و محموله ارسال کمک ها را داریم.

سردار بابائی افزود: در این مدت، غریب به یک میلیاردو چهارصدو هشتادو پنج میلیون تومان در غالب البسه ،مواد غذائی و... برای رزمندگان محور مقاومت و مردم نیازمند تحت محاصره جنایت کاران صهیونیست بین الملل وآمریکای جهانخوار جمع آوری شده است که در زمان معین برای آنها ارسال شده است.

وی ادامه داد : این نهضت ادامه دارد وعده ای در میدان نبرد وعده ای در پشت جبهه همانند دوران دفاع مقدس به خدمت مشغول پشتیبانی وکار جهاد گونه هستند.

فرمانده سپاه کربلادر پایان خاطر نشان کرد : پیامی که این کار برای ترامپ وآمریکا دارد این است که مقاومت همچنان ادامه دارد ودر هیچ شرایطی تسلیم  فشارها نخواهیم شد چرا که متصل به در یای  بیکران مردمی  با یک ایدئولوژی  غنیع از اسلام ناب هستیم وخود را محصور در تحریم وکمبود امکانات نمی کنیم واگرلازم باشد روزه می گیریم وسلاحمان را تهیه می کنیم وبه مبارزه ادامه  می دهیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها