مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز گفت : مواد غذایی مورد نیاز 340 هزار زائر موکب های اربعین حسینی در عراق توسط البرز تامین می شود.
کد خبر: ۸۹۳۷۳۴۴
|
۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام و المسلمین محمد صالحی مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز با بیان اینکه مستند موکب امیرالمومنین (ع) نیز در حال تهیه است، اظهار داشت: این موکب برای زایرین اقلام فرهنگی همچون 100 هزار سربند یا حسین (ع)، 20 هزار پرچم لبیک یا حسین (ع)، تعداد زیادی بروشور 2 زبانه و 500 متر بنر به زبان های عربی، انگلیسی، فارسی، ترکی استانبولی، کردی و اردو برای خیر مقدم به زایرین تهیه کرده است.

تامین مواد غذایی 340 هزار زائراربعین در البرز

وی افزود: 10 نفر مبلغ دینی از استان البرز به موکب های اربعین حسینی اعزام می شود.

صالحی بیان داشت: این مبلغان خدمات فرهنگی، مشاوره، آداب زیارت را به زایران ارایه می دهند و همچنین غرفه ای دیگر در این موکب دایر شده که با عینک های مخصوص فضای زیارتی را به صورت سه بعدی به زایرین به نمایش می گذارد.

وی با بیان اینکه موکب امیرالمومنین (ع) از سوم آبان ماه در صحن حضرت زهرا (س) برپا می شود، اظهار داشت: روزانه علاوه بر پذیرایی صبحانه، میان وعده و چای 7 هزار پرس غذای گرم در این موکب تهیه می شود.

**تجمع جاماندگان اربعین در البرز

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز در ادامه به برگزاری تجمعی برای جاماندگان اربعین اشاره کرد و گفت: به مدت 6 سال است که در این استان تجمعی برای جاماندگان از پیاده روی اربعین حسینی برگزار می شود.

وی افزود: این تجمع روز اربعین حسینی با حضور 20 هزار نفر از این عزاداران در آستان مقدس امامزاده محمد (ع) واقع در منطقه حصارک کرج برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
پر بیننده ها