خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده لشکر عملیاتی 27محمد رسول الله(ص) عنوان کرد
معاون هماهنگ کننده لشکر عملیاتی 27محمد رسول الله(ص) با اشاره به لزوم پشتیبانی مردمی از جبهه مقاومت آن را مایه اقتدار و امنیت کشور دانست و گفت: مدافعان حرم آسایش و امنیت و پایداری برای کشور به ارمغان آوردند که کمک های مردمی در این خصوص تاثیرگذار بود.
کد خبر: ۸۹۳۷۳۳۷
|
۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷

پشتیبانی مردمی از جبهه مقاومت مایه اقتدار و امنیت کشوربه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، همزمان با بسته‌بندی بیست و یکمین مرحله از کمک‌های مردمی پایگاه آمنه(س) به جبهه مقاومت، مدافعان حرم حضرت زینب(س) در محل این پایگاه حضور یافتند.

در این مراسم محمد سلطانی شجاع، معاون هماهنگ کننده لشکر عملیاتی 27محمد رسول الله(ص) به نمایندگی از فرمانده لشکر با حضور در محل پایگاه از کمک های مردمی پایگاه آمنه(س) حوزه حضرت زهرا(س) سپاه ناحیه همدان در حمایت از جبهه مقاومت و مدافعان حرم تقدیر کرد.

معاون هماهنگ کننده لشکر عملیاتی 27 محمد رسول الله(ص) در این دیدار با اشاره به تلاش‌های گسترده پایگاه در این موضوع با بیان اینکه بسته‌های ارسالی در سوریه و جبهه‌های مقاومت به دست مدافعان حرم و اهالی منطقه می رسد، گفت: این کمک‌ها تاثیر عمیقی بر روحیه رزمندگان و مردم ستمدیده سوریه دارد.

محمد سلطانی شجاع با اشاره به لزوم پشتیبانی مردمی از جبهه مقاومت آن را مایه اقتدار و امنیت کشور دانست و یادآور شد: مدافعان حرم آسایش و امنیت و پایداری برای کشور به ارمغان آوردند که کمک های مردمی در این خصوص تاثیرگذار بود.

انتهای پیام /

ارسال نظرات