خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) قزوین:
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) قزوین گفت: همایش اربعین یک مانور فرهنگی واقعی است که به خاطر وضعیت پساداعش منطقه امسال بسیار مهم هم هست.
کد خبر: ۸۹۳۷۳۲۷
|
۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳

دکتر حسینی کارشناس مسائل سیاسی و معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) قزوین در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین در خصوص همایش اربعین و ارزشهای آن اظهار کرد: پیاده روی و همایش اربعین یک مانور فرهنگی واقعی است که به خاطر وضعیت پساداعش منطقه امسال بسیار مهم هم هست.
وی ادامه داد: این همایش پیام های زیادی به همراه دارد که از مهمترین آنها باید به این نکته اشاره کرد که کشورهایی که ضد شیعه هستند و یا به هر دلیلی در جهت مخالفت با جهان تشیع می باشند شاهد این عشق و علاقه گسترده خواهند بود.
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) قزوین تبیین کرد: متولیان فرهنگی در کشور ما با هم افزایی و وحدت رویه می توانند کارهای بسیار خوبی را برنامه ریزیی کرده، پیش ببرند.
این مسئول اضافه کرد: در یکی دو سال اخیر جبهه مقاومت و حزب الله توانسته اند در برابر داعش، تکفیری ها و النصره مقاوم و خوب عمل کنند و قدرت ایران در این زمینه مانور فوق العاده ای را در برابر انظار سایرین قرار داده است.
وی زیارت توام با معرفت را بهترین راه برای مقابله با جریان های فکری انحرافی در بین اهل تشیع معرفی کرد و ادامه داد: هر ساله شنیده می شود که فرقه های مختلف در این راهپیمایی حضور پیدا می کنند ولی موضوع حائز اهمیت آن است که اگر بتوانیم با معرفت در این همایش حضور داشته باشید هیچ دستی نمی تواند مسیر واقعی را تار نماید.
حسینی تصریح کرد: امروز آمار قمه زنی ها نسبت به سال های گذشته بسیار کاهش یافته و این موضوع بیانگر آن است که اسلام هراسی ها و فرقه هایی نظیر شیرازی ها و نیز شیعه لندنی در کشور ما جایگاهی ندارند و مکتب تشیع به علت پشتوانه فکری که دارد از گمراهی منزه است.
این کارشناس با اشاره به سخنان هنری کسینجر مطرح کرد: کسینجر می گوید جنگیدن با داعشی ها کار سختی نیست چرا که در پس اعمال آنها هیچ تفکری وجود ندارد لذا می توان به راحتی با آنها رو به رو شد.
حسنی در بخش پایانی سحنان خود ابراز کرد: این در حالی است که جنگ کردن با شیعیان کار دشواری است چرا که تفکر ظهور و عاشورا پس زمینه آنها است و به تاسی از همین تفکر دو بازوی قدرتمند سپاه و بسیج نیز در اختیار آنها می باشد.
1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها