معاون فرهنگی اجتماعی شهردار تبریزدر بازدید از نمایشگاه صنایع دستی و هنری رضوان؛
معاون فرهنگی اجتماعی شهردار تبریز در بازدید از سومین نمایشگاه بزرگ صنایع دستی و هنری رضوان گفت: هدف از برگزاری نمایشگاه‌های صنایع دستی زمینه‌سازی جهت معرفی و استفاده از ظرفیت های ارزشمند هنر دست و سنتی هنرمندان آذربایجان شرقی به خصوص تبریز است.
کد خبر: ۸۹۳۷۳۱۹
|
۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، حجت الاسلام احمد حمیدی  اظهار داشت: برگزاری این نمایشگاه د قدمی ارزشمند در راستای معرفی توانمندی های هنری، صنایع دستی و سوغات تبریز است.

وی افزود: نمایشگاه صنایع دستی، هنری رضوان با ایجاد فرصتی برای معرفی داشته های فرهنگی و هنری منطقه آذربایجان و بخصوص تبریز می تواند کمک بزرگی برای توسعه تولیدات و فروش آثار هنرمندان و زنان سرپرست خانوار منطقه باشد.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری کلانشهر تبریز، با حضور در سومین نمایشگاه صنایع دستی، هنری رضوان در جریان تولیدات هنرمندان و زنان سرپرست خانوار کلانشهر تبریز قرار گرفت.

سومین نمایشگاه بزرگ صنایع دستی و هنری رضوان(توانمندسازی زنان هنرمند و سرپرست خانوار) فرصتی جدید برای معرفی آثار و تولیدات جمعی از هنرمندان معلول شهر تبریز فراهم کرده است .

گفتنی است، این نمایشگاه با برپایی 150‌ غرفه از تولیدات و آثار هنری و صنایع دستی هنرمندان و زنان سرپرست خانوار برپا شده است.

ارسال نظرات