خبرهای داغ:
جوان کارآفرین نهبندانی:

وامی که برکت آغازی شیرین شد/شروع اقتصادمقاومتی با 25 بوقلمون

کارآفرین نهبندانی یکی از فعالین اقتصاد مقاومتی است که با اخذ وام از بسیج سازندگی پرورش بوقلمون را در روستای رومه آغاز نموده است.
کد خبر: ۸۹۳۷۳۰۸
|
۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶

سنجری یکی از فعالین در طرح های اقتصاد مقاومتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، عامل موفقیت خود را در حوزه خود کفایی اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی بسیج می داند و می گوید: نزدیک به دو سال است که کار پرورش بوقلمون را با دریافت وام از بسیج سازندگی نهبندان در روستای رومه آغاز نموده ام.

وی افزود: پرورش را با 25 بوقلون شروع و در بعضی دوره ها به 250 ارتقا می دهم که این افزایش و یا کاهش به بازار فروش بستگی دارد.

کارآفرین موفق نهبندانی تصریح کرد: وام بسیج سازندگی سبب برکت و آغازی شیرین شد،چرا که بازار کار و استخدام ، بازار رضایتمندی نیست به این حرفه روی آورده و امرار معاش می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: عدم وجود بازار بومی و محلی برای فروش گوشت بوقلمون سبب متحمل شدن خساراتی شده ایم چرا که جهت فروش بایستی محصولات را به پایتخت صادر کنیم .

سنجری اظهار داشت:مسافت راه باعث هدر رفت محصول و افت می شود و این خود تولید کننده را متضرر می سازد.

جوان موفق نهبندانی گفت: امیدی به بازار نداریم و چنانچه بازار فروش در شهرستان رونق بگیرد، توانایی افزایش سطح پرورش بالا می رود و باعث افزایش سود دهی می شود و این خود انگیزه و ترغیبی برای سایرین محسوب تا از شهر به روستا برگشته و شاهد پیشرفت و آبادانی روستاها باشیم.

وی در ادامه با توصیه به سایرین جهت استفاده و بهره بردن از طرح های اقتصاد مقاومتی گفت: از مسئولین انتظار داریم از ما حمایت کنند و در صدور مجوزها و افزایش مبلغ وام و دیگر ملزومات موجب تشویق سایرین به این کارگاه های اقتصادمقاومتی زود بازده شده تا شاهد گره گشای افراد بیشتری باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها