بوشهرـ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه بسیج در عرصه‌های مختلف ماموریت دارد گفت: اجرای طرح‌ها و برنامه‌های فرهنگی از اولویت‌های سپاه استان بوشهر است.
کد خبر: ۸۹۳۷۲۳۰
|
۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حجت‌الاسلام حسین دشتی در نشست با فرماندهان سپاه با حضور استاندار بوشهر، با اشاره به نقش مهم سپاه در عرصه‌های مختلف جامعه اظهار داشت: سپاه با هدف پاسداری از نظام تاسیس شده که بر اساس ماموریت‌های محوله انجام وظیفه می‌کند.

وی با بیان اینکه سپاه در جایی که احساس خلاء می‌شود حضور می‌یابد گفت: وظیفه سپاه پاسداران، دفاع در قبال انقلاب اسلامی، حفظ و پایداری از اصل نظام اسلامی ایران است.

امام جمعه موقت بوشهر با بیان اینکه ماموریت و رسالت سپاه بسیار گسترده است افزود: این نیروی توانمند و پرقدرت در عرصه عمل با اقدام انقلابی و جهادی موفقیت‌های خوبی کسب کرده است.

حجت‌الاسلام دشتی اجرای طرح‌های فرهنگی را از اولویت‌های سپاه دانست و تصریح کرد: اجرای طرح‌ها و برنامه‌های فرهنگی از اولویت‌های سپاه استان بوشهر است که از طریق پایگاه‌ها، حوزه‌ها و نواحی مقاومت بسیج اجرا می‌‌شود.

وی با تاکید بر توجه به زیرساخت‌های اقتصادی و عمرانی استان بوشهر خاطر نشان کرد: استان بوشهر با داشتن توانمندی مهم اقتصادی می‌توان با تامین زیرساخت‌ها مشکلات جامعه را برطرف کرد که در این راستا سپاه استان بوشهر آمادگی همکاری برای اجرای طرح‌های مورد توجه دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های سپاه در بخش‌های مختلف گفت: حضور سپاه در برنامه‌های مختلف فرهنگی، عمرانی و سازندگی تاثیرگذار و مطمئن است.

حجت‌الاسلام دشتی با اعلام آمادگی سپاه استان بوشهر در اجرای طرح‌های عمرانی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و امنیتی تاکید کرد: انتظار می‌رود از همه ظرفیت‌ها از جمله نخبگان علمی و فرهنگی برای توسعه و پیشرفت استان بوشهر استفاده شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات