خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) همدان با تأکید بر شناسایی نیازمندان و خدمات‌رسانی به آنان گفت: در این بخش از جامعه هر چقدر شناسایی بهتر صورت گیرد میزان خدمت‌بگیران افزایش و میزان رضایت‌مندی از نظام به شدت افزایش خواهد یافت.
کد خبر: ۸۹۳۷۲۲۴
|
۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲

خدمت‌رسانی به نیازمندان موجب افزایش میزان رضایت‌مندی مردم از نظام می‌شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، پیمان ترکمانه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) در دیدار با سردار مجیدی، فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) همدان با بیان زمینه‌های همکاری مشترک در حوزه امدادرسانی به خانواده کارکنان بی بضاعت آن را عملی انسانی دانست.

وی با بیان نقش مشارکت خواهران در شناسایی زنان سرپرست خانوار مجدانه از سپاه درخواست کرد که با مشارکت بسیج خواهران سپاه استان در این امر یاری‌گر این سازمان باشد.

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) همدان نیز با بیان توان مجموعه استان اعلام آمادگی خود را به منظور مشارکت در خدمت‌رسانی بیان کرد و افزود: خدمت‌رسانی به نیازمندان جامعه علاوه بر وظیفه بودن، عبادتی مستمر است.

سردار مظاهر مجیدی افزود: در این بخش از جامعه هر چقدر شناسایی بهتر صورت گیرد میزان خدمت‌بگیران افزایش و میزان رضایت‌مندی از نظام به شدت افزایش خواهد یافت.

سرهنگ احد امیری، مسئول بسیج ادارات استان همدان نیز در ادامه با بیان فضایل مدیریت جهادی اضافه کرد: کار خدمت‌رسانی به مردم با اخلاق و با صفای استان جز با روحیه جهادی بنا به تدبیر مقام معظم رهبری امکان پذیر نیست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات